آریا جوان
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه :
75 خانه ورزش روستایی تا پایان سال 97 در استان کرمانشاه تاسیس می شود
دوشنبه 20 فروردين 1397 - 10:45:16
جوانان نیوز - مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه از عزم این استان برای تاسیس و بهره برداری از 75 باب خانه ورزش روستایی در این استان تا پایان سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان و به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان استان کرمانشاه ؛ارسلان حسینی اظهار کرد: این خانه های روستایی به تناسب نیاز در تمامی شهرستان های استان تاسیس خواهند شد.
وی با اشاره به اینکه در اواخر سال گذشته نیز تعداد 10 باب خانه ورزش روستایی در استان کرمانشاه به بهره برداری رسیده است افزود: برای تجهیز این خانه های تجهیزاتی از قبیل تشک تاتامی،میز تنیس روی میز،دارت،طناب زنی و قوتبال دستی پیش بینی شده است.
حسینی همچنین با تاکید بر ضرورت توجه و توسعه ورزش در روستاها و بخش های کوچک اظهار کرد:خوشبختانه هیئت ورزش های بومی و محلی استان در این زمینه طی سال گذشته عملکرد خوبی داشت و موفق به کسب رتبه برتر کشور نیز گردید.در سال جدید نیز انتظار داریم با تدارک و برنامه ریزی بهتر در این راستا به وظایف خود در قبال توسعه ورزش در روستاها و حفظ و گسترش بازی های ریشه دار و بومی هر منطقه به خوبی عمل نماید.
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه از تلاش های جامعه ورزش استان در راستای توسعه ورزش در شهرها و روستاها طی سال گذشته قدردانی کرد و اظهار کرد: خوشبختانه این استان در سال گذشته با برگزاری بیش از 70 همایش پیاده روی خانوادگی و 250 برنامه و جشنواره فرهنگی ورزش ی،بومی و محلی و همگانی عملکرد خوبی داشته است.
وی افزود:این موفقیت ها و کارنامه درخشان ثمره همت و تلاش یکایک همکاران پر تلاش در اداره کل،هیئت های ورزش ی،دست اندرکاران و زحمتکشان امر ورزش و خانواده بزرگ ورزش استان است که در این عرصه با بهره گیری از همه ظرفیت ها و استعدادهای درخشان توانستند ورزش استان را پویا تر از هر زمان دیگری به کشور معرفی نمایند.

http://www.javanannews.ir/fa/News/25236/75-خانه--ورزش--روستایی-تا-پایان-سال-97-در-استان--کرمانشاه--تاسیس-می-شود
بستن   چاپ