آریا جوان
سلیمانی: با حمایت از تولیدکنندگان داخلی، در آستانه صادرات محصولات مرتبط با اسکواش هستیم
دوشنبه 20 فروردين 1397 - 12:07:38
جوانان نیوز - رئیس فدراسیون اسکواش گفت: حمایت فدراسیون اسکواش از تولیدکنندگان داخلی سطح کیفی محصولات آنها را به استاندارد های جهانی ارتقا داده است و امروز تعداد زیادی تولیدکننده و سازنده ایرانی داریم که توان رقابت با اندک تولیدکنندگان خارجی ملزومات این رشته های ورزش ی را دارند و به زودی با افزایش حمایت فدراسیون آنها قادر به افزایش تولیدات و صدور این محصولات به سایر کشور ها خواهند شد.

مسعود سلیمانی در گفت و گو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان با ابراز خرسندی از اینکه مقام معظم رهبری با نگاه روشنگرشان هرسال با انتخاب بهترین شعار برای کشور الگویی برتر انتخاب می کنند گفت: سه استراتژی مهم کشورها و دولت ها مباحث امنیت، ارزش ها و اقتصاد است؛ رهبر معظم انقلاب در سال های اخیر فرمایشاتشان را بر حوزه اقتصادی ( تولیدملی و اقتصاد مقاومتی و رفاه و حمایت کالای ایرانی ) معطوف فرموده اند.
وی با بیان اینکه شعار سال همه فعالیت ها و رویکردها را جهت می دهد و هدایت می کند، در خصوص تاثیر جامعه ورزش بر روند اجرایی شدن شعار حمایت از کالای ایرانی تصریح کرد: هر فردی در جامعه ورزش کشور از بالاترین سطح مدیریتی تا کوچکترین اعضا در تلاشند تا برای رسیدن و عملی شدن شعار سال به راهکارهای ارزشمند دستیابی پیدا کنند و در این مسیر شخص وزیر ورزش و جوانان در تلاش است تا مانع پراکندگی اقدامت در این راستا شود.
رئیس فدراسیون اسکواش با اعلام اینکه در ٥ سال گذشته فدراسیون اسکواش همواره بر اساس منویات رهبری به خصوص فرمایشات ایشان در آغاز سال نوگام برداشته است گفت: در این سال ها ما پس از تعیین شعارسال، یک تا سه هدف یکساله منطبق با آن استراتژی را برای مجموعه اسکواش تعیین کردیم تا روند اجرایی شدن شعار سال با همکاری کل اعضا از مسئولان ، کارکنان و ورزش کاران و مربیان و حتی طرفداران در کل مناطق کشور از یک وحدت رویه پیروی کند.
سلیمانی شکستن انحصار شرکت های مک ویل امریکا و ای اس پی اروپا در ساخت و نصب سالن های تمام شیشه ای موسوم به گلس کورت یکی از اقدامات برجسته فدراسیون اسکواش برای تحقق شعار حمایت از کالای ایرانی است و ساخت این سازه در کشور مانع خروج ارز از کشور می شود.
وی خاطر نشان کرد: ما برای بهبود رنکینگ جهانی و آسیایی علاوه بر تلاش برای افزایش توانمندی ورزش کاران، میزبانی ها را به خانه کشاندیم و همچنان در صددیم تا با استفاده از کالاهای ارزشمند ساخت داخل به عنوان جوایز قهرمانی باز هم در این مسیر گام های بیشتری برداریم.
مسعود سلیمانی برگزاری دوره های آموزشی جهانی در ایران را راهی دیگر برای جذب سرمایه خارجی به کشور اعلام کرد و خاطر نشان ساخت: امروز البسه تیم های ملی ما که ساخت داخل کشور است جز برند های مطلوب در میان لباس های ورزش ی اسکواش است و دیگر کشورها نیز این لباس را طلب می کنند، به حمد الله ما در فدراسیون اسکواش از مرحله استفاده از کالای ایرانی گام را فراتر نهاده و در آستانه صادرات محصولات مرتبط با این رشته به سایر کشور ها هستیم.
رییس فدراسیون اسکواش با اعلام اینکه صفر تا صد هر سالنی که زیر نظر فدراسیون اسکواش برای شاخه های راکتبال و پدل و اسکواش ساخته می شود توسط تولیدکنندگان داخل تولید و نصب می شود اظهار کرد: حمایت فدراسیون اسکواش از تولیدکنندگان داخلی سطح کیفی محصولات آنها را به استاندارد های جهانی ارتقا داده است و امروز تعداد زیادی تولیدکننده و سازنده ایرانی داریم که توان رقابت با اندک تولیدکنندگان خارجی ملزومات این رشته های ورزش ی را دارند و به زودی با افزایش حمایت فدراسیون آنها قادر به افزایش تولیدات و صدور این محصولات به سایر کشور ها خواهند شد.

http://www.javanannews.ir/fa/News/25241/سلیمانی--با-حمایت-از-تولیدکنندگان-داخلی،-در-آستانه-صادرات-محصولات-مرتبط-با--اسکواش--هستیم
بستن   چاپ