آریا جوان
داورزنی در خصوص بودجه فدراسیون کشتی گفت :
تاکنون پنجاه درصد بودجه فدراسیون کشتی توسط وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک تامین شده است
دوشنبه 20 فروردين 1397 - 21:16:26
جوانان نیوز - معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان ملاک در بررسی بودجه های فدراسیون ها را گزارش حسابرس قانونی فدراسیون عنوان کرد و گفت: نیمی از بودجه فدراسیون کشتی در چهار سال گذشته توسط وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک تامین شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان؛ محمدرضا داورزنی عصر امروز در حاشیه مجمع فوق العاده فدراسیون کشتی در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی در خصوص اعلام درآمد 385 میلیارد تومانی این فدراسیون در چهار سال گذشته، گفت: آنچه که ملاک قرار می گیرد گزارش حسابرس قانونی فدراسیون است، اما بخش عمده این منابع غیر مادی بوده و براساس گزارش مالی سال های 94 تا 96 ، فدراسیون در تامین منابع مالی تلاش خوبی صورت داده است.
وی تصریح کرد: تامین منابع مالی فدراسیون کشتی بصورت میانگین پنجاه به پنجاه بوده است بطوریکه پنجاه درصد اعتبارات از طریق وزارت ورزش و جوانان همچنین کمیته ملی المپیک و نیمی دیگر نیز توسط فدراسیون تامین شده است.
داورزنی تاکید کرد: وزارت ورزش نیز در این راستا و در حمایت از فدراسیون های ورزش ی به وظیفه خود عمل کرده است و در خصوص فدراسیون کشتی صد در صد منابعی که در تفاهم نامه آمده بود پرداخت شده است.

http://www.javanannews.ir/fa/News/25260/تاکنون-پنجاه-درصد--بودجه-فدراسیون--کشتی--توسط-وزارت--ورزش--و-کمیته-ملی-المپیک-تامین-شده-است
بستن   چاپ