آریا جوان
پس از رفع مشکل دختران بسکتبالیست تیم آبادان؛
فریده شجاعی: اقدام به موقع وزارت ورزش و جوانان مشکل اعزام تیم زنان پالایش نفت آبادان به مسابقات غرب آسیا را حل کرد
دوشنبه 20 فروردين 1397 - 21:16:30
جوانان نیوز - نایب رییس بانوان فدراسیون بسکتبال می گوید از 2 ماه پیش به تیم های حاضر در مسابقات بسکتبال زنان باشگاه های غرب آسیا تمام موارد را ابلاغ کرده بودیم.

فریده شجاعی در خصوص مشکل پیش آمده برای تیم بسکتبال زنان پالایش نفت آبادان قبل از اعزام به مسابقات باشگاه های غرب آسیا به خبرنگار پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان گفت: لحظه اول که این مشکل پیش آمد بلافاصله خانم محمدیان معاون امور بانوان وزارت ورزش را در جریان قرار دادیم.
نایب رییس بانوان فدراسیون بسکتبال ادامه داد: به صورت موازی دکتر طباطبایی رییس فدراسیون هم از چین با دکتر داورزنی تماس گرفت و با رایزنی هایی که انجام شد این مشکل حل شد. اما تا زمان رفع مشکل، دیگر پرواز تیم آبادان از دست رفته بود و بازیکنان بعد از معطلی در فرودگاه به دلیل پیدا نشدن بلیط جایگزین به خانه هایشان برگشتند.
وی افزود: امروز هم از صبح دکتر محمدیان و دکتر داورزنی پیگیر امور بودند تا هم آسیب روحی بازیکنان را جبران کنیم هم بلیط جایگزین برای اعزام تیم تهیه شود که خوشبختانه با پیگیری های مکرر رییس فدراسیون این مورد حل شد و تیم پالایش نفت آبادان امشب به مسابقات اعزام می شود.
شجاعی در خصوص استراحت کم تیم و انجام مسابقه بلافاصله بعد از رسیدن به اردن گفت: خوشبختانه با رایزنی هایی که دکتر طباطبایی در چین داشته برنامه بازی ها را عوض کردند و با توجه به سه تیمی بودن گروه قرار شد تیم پالایش نفت آبادان روز اول استراحت داشته باشد.
شجاعی در پایان تاکید کرد: نمیدانم مشکل کجا بود که از سفر تیم آبادان ممانعت به عمل آمد اما ما 2 ماه قبل همه شرایط را به تیم ها اعلام کرده و رجیستر را انجام داده بودیم. انتظار میرفت باشگاه ها دقت بیشتری داشته باشند تا این مشکلات پیش نیاید. اگر اقدام به موقع فدراسیون بسکتبال و وزارت ورزش نبود لطمه بزرگی به اعتبار بسکتبال ایران میخورد.

http://www.javanannews.ir/fa/News/25261/فریده-شجاعی--اقدام-به-موقع-وزارت-ورزش-و-جوانان-مشکل-اعزام-تیم-زنان-پالایش-نفت-آبادان-به-مسابقات-غرب-آسیا-را-حل-کرد
بستن   چاپ