آریا جوان
محمدرضا داورزنی در حاشیه مجمع فوق العاده فدراسیون کشتی در جمع خبرنگاران مطرح کرد:
منتظر بازگشت رسول خادم در روز یکشنبه به فدراسیون کشتی هستیم / وزارت ورزش و جوانان به وظیفه قانونی خود عمل می کند
دوشنبه 20 فروردين 1397 - 21:16:35
جوانان نیوز - معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان تصمیم مجمع فوق العاده فدراسیون کشتی را تکلیفی برای بازگشت رسول خادم به فدراسیون کشتی دانست و ابراز امیدواری کرد خادم روز یک شنبه آینده با حضور در فدراسیون مجددا فعالیت خود را به عنوان رییس فدراسیون ادامه دهد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان ؛محمدرضا داورزنی در حاشیه مجمع فوق العاده فدراسیون کشتی که عصر امروز در آکادمی ملی المپیک برگزار شد در جمع خبرنگاران گفت: برگزاری مجمع فدراسیون کشتی پشت درهای بسته برای حفظ حرمت ها و حفظ نکاتی بود که باید داخل خانواده کشتی می ماند تا دشمنان از آن سوء استفاده نکنند.
وی توضیح داد: حدود 45 روز پیش خادم از ریاست فدراسیون کشتی استعفا داد و مجمع فوق العاده در روز 21 اسفند سال گذشته برگزار و فرصتی یک ماهه برای بازگشت خادم به کشتی خواست که این مهم صورت گرفت .
داورزنی از کشتی به عنوان رشته ای پر اهمیت و افتخار آفرین نام برد و ثبات و آرامش را برای اجرای برنامه های این فدراسیون مهم بر شمرد و فضای بوجود آمده اخیر را به صلاح این رشته عنوان نکرد و اظهار داشت : وزارت ورزش در خصوص این فدراسیون باید به تکلیف قانونی خود عمل می کرد و برهمین اساس مجمع فوق العاده دوم امروز با درخواست اعضا برگزار شد و برخی از روسا و مسئولان نهاد ها نظرات خود را اعلام کردند.
وی ادامه داد : برخی از اعضای مجمع چراغ سبزهایی را از رسول خادم دیده بودند که با توجه به مذاکرات صورت گرفته پیش بینی می شود زمینه بازگشت خادم فراهم شده است. اعضای مجمع رسول خادم را مکلف به بازگشت کرده اند و امیدوارم اتفاقات خوبی برای کشتی رقم بخورد.
داورزنی رویکرد وزارت ورزش و جوانان را همواره حمایت از فعالیت فدراسیون ها، به خصوص کشتی که برنامه های خود را باید برای حضور موفق در بازی های آسیایی آماده کند ،عنوان و تصریح کرد : این فدراسیون نمی تواند بدون رییس به کار خود ادامه دهد و باید هرچه سریعتر تکلیف این فدراسیون مشخص شود ، بنابراین اعضای مجمع فدراسیون کشتی با توجه به در پیش بودن عید مبعث خواستند تا روز یکشنبه فرصتی داده شود تا جلسه ای با خادم برگزار شود و او را مکلف به بازگشت کنند.
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان ،برخی شایعات مبنی بر عدم تمایل وزارتخانه به بازگشت خادم را رد کرد و گفت: مسئولیت صفر تا صد ورزش با وزارتخانه است. جدا کردن فوتبال و کشتی و برخی رشته های دیگر از وزارت ورزش و جوانان منطقی نیست چرا که در خصوص تمام اتفاقات وزیر باید پاسخگو به مجس باشد حتی اخیرا سازمان بازرسی کل کشور از وزارت ورزش خواستار تعیین تکلیف وضعیت مدیریتی فدراسیون کشتی شده و وزارت ورزش نیز در این خصوص طبق اساسنامه عمل خواهد کرد.
داورزنی در پاسخ به این سئوال که در صورت عدم بازگشت خادم به فدراسیون کشتی تکلیف چه خواهد بود؟ گفت: تلاش دوستان بازگشت رسول خادم به ریاست فدراسیون کشتی است و ما هم به نظر مجمع احترام گذاشتیم. مطمئن باشید من هم به عنوان معاون وزیر با خادم تماس خواهم گرفت و از او می خواهم به فدراسیون بازگردد.

http://www.javanannews.ir/fa/News/25262/منتظر-بازگشت-رسول--خادم--در-روز-یکشنبه-به-فدراسیون--کشتی--هستیم---وزارت-ورزش-و--جوانان--به-وظیفه-قانونی-خود-عمل-می-کند
بستن   چاپ