آریا جوان
در مجمع فوق العاده فدراسیون کشتی
داورزنی: نمی توانیم کشتی را بلاتکلیف بگذاریم، از لحاظ قانونی نیاز است که وضعیت فدراسیون مشخص شود
دوشنبه 20 فروردين 1397 - 21:16:39
جوانان نیوز - معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان گفت: رسول خادم واقعا برای ما عزیز است ولی ورزش کشور و رویدادهای بزرگ و مهم پیش رو و حساسیت مردم بر روی نتایج ورزش ی ایران موضوعی نیست که به ما اجازه دهد کشتی بلاتکلیف بماند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان ، محمدرضا داورزنی عصر امروز در دومین مجمع فوق العاده فدراسیون کشتی گفت: علاقه مند بودیم که آقای رسول خادم به عنوان ریاست فدراسیون کشتی به کار خود ادامه دهد چرا که بهمن ماه انتخابات فدراسیون برگزار شده بود ولی به ️هر حال اتفاقاتی رخ داد که وضعیت فدراسیون کشتی را بلاتکلیف کرد و ادامه آن به هیچ وجه به صلاح کشتی و ورزش ایران نیست.
وی با بیان این که امروز باید در این مجمع فوق العاده تعیین تکلیف کنیم تا انتظارات مردم که همانا آرامش در این رشته است ، محقق شود، افزود: از همه کسانی که در این مدت برای آرامش کشتی تلاش کردند ، تشکر می کنم.
معاون وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت: درست است که بخشی از اختیارات رسول خادم به بنی تمیم واگذار شده اما این مسأله نافی مسئولیت رسول خادم نبود و از لحاظ قانونی نیاز است که وضعیت فدراسیون مشخص و از بلاتکلیفی خارج شود.
وی ادامه داد: وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون ها یک خانواده هستند ، فاصله ای بین ما و کشتی نیست.
داورزنی عنوان کرد: با یک میلیارد تومانی که ظرف دور روز گذشته به فدراسیون کشتی پرداخت کردیم ، صدرصد اعتبارات این رشته از طرف وزارت ورزش پرداخت شده است. سهم کشتی از اعتبارات ورزش بعد از فوتبال ، حداقل دو برابر رشته های دیگر است.
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان گفت: رسول خادم واقعا برای ما عزیز است ولی ورزش کشور و رویدادهای بزرگ و مهم پیش رو و حساسیت مردم بر روی نتایج ورزش ی ایران موضوعی نیست که به ما اجازه دهد کشتی بلاتکلیف بماند.
او ادامه داد: تا دیروز منتظر بودیم آقای خادم به محل مسئولیت خود در فدراسیون برگردند ولی عدم حضور ایشان، وزارت و مجمع را در شرایطی قرار می دهد که هر چه سریعتر ورزش اول کشور را با تعیین سرپرست از بلاتکلیفی خارج کنیم.

http://www.javanannews.ir/fa/News/25263/داورزنی--نمی-توانیم--کشتی--را-بلاتکلیف-بگذاریم،-از-لحاظ-قانونی-نیاز-است-که-وضعیت-فدراسیون-مشخص-شود
بستن   چاپ