آریا جوان
هادی عامل: دکتر سلطانی فر و داورزنی در قبال کشتی لطف کردند/ کشتی ایران با وفاق و همدلی روزهای خوبی خواهد داشت
چهارشنبه 22 فروردين 1397 - 09:09:06
جوانان نیوز - هادی عامل مفسر کشتی رویکرد مثبت وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون کشتی را در قبال مسائل پیش آمده ستود و از بازگشت رسول خادم به فدراسیون کشتی استقبال کرد و آن را حاصل همدلی و وفاق ملی دانست.

هادی عامل در گفت و گو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان از نظر مثبت دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان و داورزنی معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای این وزارتخانه در قبال مسائل فدراسیون کشتی به نیکی یاد کرد و اظهار داشت: مسئولان وزارت ورزش و جوانان در ارتباط با فدراسیون کشتی لطف کردند و از طرفی فدراسیون کشتی و آقای خادم هم با بازگشت خود اتفاق خوبی را رقم زدند که آن را به فال نیک می گیرم و از آن به عنوان وفاق و همدلی نام می برم.
این مفسر کشتی ادامه داد: آنچه مسلم است توسعه و پیشرفت کشتی در سایه همدلی و وفاق بوجود می آید بنابراین شکی نیست که فدراسیون کشتی و وزارت ورزش و جوانان در کنار یکدیگر می توانند روزهای پرمدال دیگری برای ورزش ایران رقم بزنند .
هادی عامل با اشاره به نظر مثبت و حسن نیت مسئولان وزارت ورزش و جوانان همچنین فدراسیون کشتی گفت: این همدلی بوجود آمده نشان از حسن نیت هر دو طرف دارد که امیدوارم ادامه یابد چرا که روزهای پرافتخار کشتی با این تعامل و همراهی ها در راه است و هر دو طرف باید گذشته را فراموش کنند و به آینده ورزش اول ایران بنگرند.
وی عملکرد رسول خادم در طی دوران مدیریت در فدراسیون کشتی را ستود و از عضویت وی در هیات رییسه اتحادیه جهانی کشتی به نیکی یاد کرد و با اشاره به اتفاقات خوب کشتی ایران از جمله اعزام های مختلف و اردوهای خوب برای تیم های ملی ابراز امیدواری کرد که این فدراسیون بتواند در آینده هم موفقیت های قابل توجهی را برای ورزش ایران به دست آورد.

http://www.javanannews.ir/fa/News/26285/هادی-عامل--دکتر-سلطانی-فر-و-داورزنی-در-قبال--کشتی--لطف-کردند---کشتی---ایران--با-وفاق-و-همدلی-روزهای-خوبی-خواهد-داشت
بستن   چاپ