آریا جوان
غلامرضا محمدی: موفقیت کشتی جز در سایه تعامل اتفاق نخواهد افتاد
چهارشنبه 22 فروردين 1397 - 09:09:08
جوانان نیوز - سرمربی سابق تیم ملی کشتی آزاد گفت: زمان ،زمان همدلی است، مردم از کشتی انتظار دارند و همه ما با وفاق باید این انتظارات را براورده سازیم.

غلامرضا محمدی در گفت و گو با پایگاه خبری وزارت ورزش و‌جوانان به رویدادهای پیش روی کشتی اشاره کرد و اظهار داشت : همه باید در کنار کشتی قرار گرفته و برای افتخار آفرینی کشتی گیران کشورمان بستر مناسب را ایجاد کنیم.
وی در ادامه نظر دوباره اعضای مجمع برای فعالیت دوباره رسول خادم به عنوان ریاست فدراسیون کشتی را مورد توجه قرارداد و افزود: این تصمیم‌گیری به ما یادآوری کرد که زمان، زمان همدلی است، مردم از کشتی انتظار دارند ،این انتظارت به حق است و همه ما باید با وفاق این انتظارات را برآورده سازیم.
پیشکسوت کشتی در ادامه افزود: از همه چیز مهمتر این است که کشتی ما از بلاتکلیفی خارج‌شد، ورزش اول کشورمان در چندماه آینده کار سختی پیش رو دارد، المپیک آسیایی و جهانی، آوردگاه سختی است که افکار عمومی از کشتی انتظار افتخار آفرینی دارند.
او همچنین در بخش دیگری از سخنانش توضیحاتی را پیرامون بستر سازی برای کسب موفقیت‌های بیشتر ارائه کرد و گفت: بی تردید اگر به دنبال کسب موفقیت هستیم این اتفاق جز در سایه تعامل اتفاق نخواهد افتاد، یعنی وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک از یک سو‌ به عنوان متولی ورزش کشور و مسئولان فدراسیون به عنوان مسئولان اجرایی در حوزه فنی باید در کنار هم این زمان از دست رفته را جبران کنند.
سرمربی تیم لیگ کشتی آزاد نوجوانان با اشاره به فعالیتهای مثبت صورت گرفته در کشتی یاداور شد که باید به نقدها نیز توجه کرد و نقاط ضعف را برای بهبود ، کسب مدال و افتخار رفع کرد.
وی همچنین گفت : اعتماد دوباره مجمع به رسول خادم به نوعی رای مثبت دوباره است که وظیفه ایشان و کادر فنی و مسئولان زیر مجموعه فدراسیون را سنگین تر از گذشته کرده است. ما در برهه حساسی قرار داریم و باید تلاش را برای پشت سرگذاشتن این زمان دو‌چندان کنیم

http://www.javanannews.ir/fa/News/26287/غلامرضا-محمدی---موفقیت-کشتی-جز-در-سایه-تعامل-اتفاق-نخواهد-افتاد
بستن   چاپ