آریا جوان
سطوتی در دیدار با مسئولین فدراسیون سوارکاری :
فرهنگ از مهمترین ابعاد توسعه پایدار است
چهارشنبه 22 فروردين 1397 - 09:09:11
جوانان نیوز - مدیر کل دفتر امور فرهنگی با رئیس فدراسیون سوارکاری دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان جعفر سطوتی مدیر کل دفتر امور فرهنگی وزارت ورزش و جوانان با مسعود خلیلی رئیس فدراسیون سوارکاری در محل این فدراسیون دیدار و گفتگو کرد.
در ابتدای این دیدار مدیر کل دفتر امور فرهنگی وزارتخانه، حوزه فرهنگ و فعالیت فرهنگی را بسیار گسترده خواند و بیان داشت که بر اساس آخرین تجارب در حوزه توسعه عصر حاضر، فرهنگ مقدم بر اقتصاد است.
سطوتی افزود: توجه همزمان به کلیه ابعاد توسعه باعث دستیابی به توسعه پایدار می شود که بعد فرهنگی از مهمترین ابعاد است، کما اینکه در کشورهای توسعه یافته به این موضوع توجه بیشتری می شود و سرمایه گذاری آنها در حوزه فرهنگ بسیار گسترش یافته است.
وی در بخش دیگری از صحبتهای خود فدراسیونهای ورزش ی را از موثرترین بازوهای ورزش کشور در بحث توسعه فرهنگی در کشور دانست و گفت: با توجه به این اهمیت و با اصلاح نسبی ساختاری و قوانین و مقررات که در سال گذشته در حوزه فرهنگ به انجام شده، ما در سال 97 برنامه های فرهنگی گسترده ای را پیش بینی و طراحی کرده ایم که با کمک فدراسیونها اجراء خواهد شد. اما باید به این نکته توجه ویژه داشت که اگر از روش و تکنیکهای صحیح توام با خلاقیت و نوآوری به درستی استفاده نشود نتیجه و اثر مطلوب و مورد نظر در ارسال پیام فرهنگی حاصل نخواهد شد.
در ادامه جلسه مسعود خلیلی رئیس فدراسیون سوارکاری در خصوص فرهنگ در ورزش گفت: برای رسیدن به هدف مطلوب باید هدف گذاری صحیح انجام شود و این مستلزم شناخت مدیران و مسئولین فرهنگی از موضوع فرهنگ و همچنین نیازسنجی مخاطبین جامعه ورزش است.
وی ادامه داد: ورزش سوارکاری ورزش ی خاص است با مخاطبینی خاص، بنابراین باید که در برنامه ریزی فعالیت های فرهنگی این موضوع مورد توجه قرار گیرد.
مسعود خلیلی در پایان صحبت خود به ظرفیتهای این رشته ورزش ی اشاره داشت و گفت: ما در دوسال اخیر توانستیم میزبانی رویدادهای بین المللی این رشته را داشته باشیم و همچنین عضو فدراسیون جهانی اسب دوانی شده ایم که خود این ها می تواند زمینه سخت افزاری بسیار خوبی برای ترویج فرهنگ در ورزش باشد.

http://www.javanannews.ir/fa/News/26288/فرهنگ-از-مهمترین-ابعاد-توسعه-پایدار-است
بستن   چاپ