آریا جوان
معرفی 3 راهکار دانشگاه فردوسی برای حمایت از کالای ایرانی
چهارشنبه 22 فروردين 1397 - 09:56:35
جوانان نیوز -

رئیس دانشگاه فردوسی مشهد گفت: این دانشگاه برای تحقق شعار سال که مبتنی بر حمایت از کالای ایرانی است 3 راهکار را در دستور کار خود قرار داده است.
پرتال دانشگاهی به نقل از محمد کافی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: دانشگاه فردوسی مشهد 3 راهکار را برای تحقق شعار سال که توسط مقام معظم رهبری اعلام شد، تدوین کرده است.
وی افزود: اولین راهکار این دانشگاه خرید ملزومات و نیازهای دانشگاه ها با تکیه بر کالای داخلی است تا از این طریق بتوانیم از کالای داخلی حمایت کنیم.
رئیس دانشگاه فردوسی مشهد خاطرنشان کرد: دومین راهکار این دانشگاه برای تحقق شعار سال کمک به کالاهای ایرانی برای ارتقا کیفیت و بهبود قیمت است.
کافی خاطرنشان کرد: در این راستا با بخش های تولیدی و صنعتی ارتباط برقرار کردیم و به آنها مشاوره های تخصصی ارائه می کنیم تا بتوانند در راستای بهبود کیفیت و کاهش قیمت های تمام شده کالا به نتیجه مطلوب دست یابند.
وی عنوان کرد: راهکار سوم این دانشگاه برای تحقق شعار افزایش مهارت آفرینی دانش آموختگان است که برای تحقق این امر دروس عملی مورد توجه جدی قرار گرفتند و ساعات این نوع درس ها نیز افزایش یافته است.
رئیس دانشگاه فردوسی مشهد تاکید کرد: در این دانشگاه دروس عملی بسیار مورد توجه است تا دانشجویان ما پس از اتمام تحصیل بتوانند به راحتی وارد بازار کار شوند.
منبع

http://www.javanannews.ir/fa/News/26306/معرفی-3-راهکار-دانشگاه-فردوسی-برای-حمایت-از-کالای-ایرانی
بستن   چاپ