آریا جوان
محمود رشیدی: فدراسیون ورزش های رزمی تمام نیازهای تیم های خود را با تولیدکنندگان ایرانی تامین می کند
چهارشنبه 22 فروردين 1397 - 13:46:01
جوانان نیوز - رئیس فدراسیون ورزش های رزمی در حاشیه نخستین جلسه رسمی سال 97 با مسئولین کمیته های فدراسیون ورزش های رزمی اعلام کرد: این فدراسیون باید در جهت تحقق شعار حمایت از کالای ایرانی موثر و مثمر ثمر باشد و در این جهت تمام نیازهای تیم های خود را با تولیدکنندگان ایرانی تامین می کند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش های رزمی ، "محمود رشیدی" رئیس فدراسیون ورزش های رزمی ، در نخستین جلسه رسمی سال 97با مسئولین این فدراسیون گفت: سال 97 را با عنایت به فرمایشات مقام معظم رهبری دامت برکاته با شعار حمایت از
کالای ایرانی آغاز کردیم ، از آنجا که نهادینه شدن این مهم نیاز به همکاری و عزم تمامی آحاد و ملت شریف ایران دارد فدراسیون ورزش های رزمی نیز برآن شد تا گامی در تحقق این آرمان بزرگ بردارد.
باتوجه به این امر در گفتگویی با رئیس فدراسیون نظر ایشان را در خصوص این امر جویا شدیم.
رشیدی بیان داشت: قبل از ورود به این بحث، ذکر این نکته ضروری است که سازمانها و نهادهای ورزش ی، وسائل متعددی از قبیل کفش ، گرمکن و سایر تجهیزات ورزش ی نیاز دارند و با برنامه ریزی دقیق می توانند نیازهای خود را از داخل و توسط تولیدکنندگان ایرانی تامین نمایند.
وی در ادامه افزود: ذکر این نکته ضروری است که کالاهای ایرانی چنانچه بخواهد جایگزین کالاهای خارجی باشد باید حداقل از دو خصیصه مهم برخوردار باشد. نکته اول این است که کیفیت این کالاها بالا باشد به نحوی که مصرف کنندگان رضایت کامل داشته باشند تا خدای نخواسته باعث آسیب ورزش کار نشود و مورد دیگر این که قیمت های تعیین شده آنها با نوع مشابه خارجی آن قابل رقابت باشد و از قیمت کالاهای خارجی کمتر باشد تا توجیه اقتصادی نیز درخرید آن وجود داشته باشد.
رئیس فدراسیون ورزش های رزمی گفت: لازم به ذکر است در این مورد کمک های مادی و معنوی دولت و نظارت و کنترل دائمی بر تولیدکنندگان بسیار ضروری است.
رشیدی همچنین گفت: فدراسیون ورزش های رزمی با پیروی از منویات مقام معظم رهبری ، درسال جاری با دقت و قاطعیت ،تمام نیازهای تیم های رزمی خود را با عقد قرارداد با تولیدکنندگان ایرانی ، خریداری و تامین می نماید و در تمام جلسات و برنامه ها نیز به تمامی رشته های رزمی این موضوع یادآوری و تاکید خواهد شد.
رئیس فدراسیون ورزش های رزمی در پایان افزود: ذکر این نکته را ضروری می دانم که این فدراسیون در سال های قبل نیز به همین شیوه عمل نموده اما امسال با قاطعیت و دقت بیشتری به آن عمل خواهد کرد.

http://www.javanannews.ir/fa/News/26315/محمود-رشیدی-----فدراسیون----ورزش--های--رزمی----تمام-نیازهای-تیم-های-خود-را-با-تولیدکنندگان-ایرانی-تامین-می-کند
بستن   چاپ