آریا جوان
امضاء تفاهم نامه همکاری های آموزشی و فرهنگی بین استان های خوزستان و بصره عراق
پنجشنبه 23 فروردين 1397 - 10:09:13
جوانان نیوز - تفاهم نامه همکاری های آموزشی و فرهنگی بین اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان و استان بصره عراق با حضور مسوولان دو طرف به امضا رسید .

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان ، این تفاهم نامه به منظور تقویت و توسعه همکاری های متقابل و استفاده از ظرفیت ها و توانایی های طرفین، بین افشین حیدری مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان و صادق عصاف مدیرکل ورزش و جوانان بصره از کشور عراق منعقد شد .
براساس این تفاهم نامه ، مقرر شد دوره های آموزشی و دانش افزایی در رشته های مختلف ورزش ی توسط مدرسین رسمی فدراسیون ها در هر دو کشور جهت مربیان و علاقه مندان برگزارشود .
به این ترتیب استفاده از مدرسین مجرب جهت برگزاری کلاس های آموزشی در رشته های مختلف ورزش ی به منظور دانش افزایی و ارتقای سطح کیفی آموزش مربیان و داوران در این تفاهم نامه به تصویب رسید .
همچنین تصمیم گرفته شد همایش ها و نشست های مشترک علمی ـ آموزشی ـ فرهنگی بین دو استان برگزار شود .
ضمنا مسوولان دو استان موافقت کردند جشنواره های سالیانه ورزش ی، فرهنگی (بومی و محلی) و همچنین تبادلات فرهنگی در بخش جوانان (تئاتر و سینما، خط و نقاشی، اردوهای جوانان و ...) توسط هر یک از ادارات کل ورزش و جوانان ارائه و پس از تصویب در کمیته مشترک، نسبت به تنظیم برنامه زمان بندی اجرایی و اقدام شود.
این تفاهم نامه در 3 نسخه و به زبان های فارسی، عربی و انگلیسی و توسط مدیران ورزش و جوانان استان های خوزستان و بصره امضاء شد .

http://www.javanannews.ir/fa/News/26347/امضاء-تفاهم-نامه-همکاری-های-آموزشی-و-فرهنگی-بین-استان-های-خوزستان-و-بصره-عراق
بستن   چاپ