آریا جوان
علی نژاد: حمایت از کالای ایرانی، کمک به اقتصاد کشور است
پنجشنبه 23 فروردين 1397 - 10:09:17
جوانان نیوز - رئیس فدراسیون ووشو با بیان اینکه حمایت از کالای ایرانی، کمک به اقتصاد کشور است، گفت: فدراسیون ووشو این مساله را در اولویت های سال 97 خود قرار داده است.

دکتر «مهدی علی نژاد» در گفت وگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی چند سالی است از سوی رهبر معظم انقلای اسلامی مطرح شده که یکی از ارکان اصلی آن حمایت از کالای ایران است و اینکه ایرانی ها کالای داخلی تهیه کنند.
وی افزود: چنانچه نگران فرزندان خود و اشتغال آنان باشیم، چاره ای جزء این نمی ماند تا کالای ایران تهیه کنیم که این مساله می تواند به تقویت اقتصاد داخلی منجر شود.
رئیس فدراسیون ووشو ، گفت: امروز می بنیم آمریکا و جریانات وابسته تلاش می کنند تا اقتصاد ایران را دچار مشکل کنند و این مساله را با صحبت هایی که انجام می دهند و احتمال خروج از برجام در اردیبهشت ماه، دامن زده اند.
علی نژاد تاکید کرد که راه کار اصلی مقابله با این جریانات، تقویت اقتصاد داخلی است، گفت: اصلی ترین مساله، تولید داخلی و اشتغال است که بدون خرید کالای ایرانی میسر نمی شود.
وی با اشاره به اینکه حمایت از کالای داخلی از اولویت های فدراسیون ووشو در سال 97 است، گفت: قطعا تمام تلاشمان را به کار می بندیم تا کالای غیر تهیه نکنیم، مگر اینکه مشابه کالای مورد نیاز ما در داخل وجود نداشته باشد.
علی نژاد ادامه داد: تولیدکنندگان داخلی باید در بحث قیمت و کیفیت استانداردهای لازم را رعایت کنند، چرا که کیفیت برای همه اهمیت زیادی دارد تا ورزشکاران در رقابت با حریفان دچار مشکل نشوند.
وی در پایان گفت: فدراسیون ووشو قطعا به نگاه حمایتی از تولیدکنندگان داخلی، نگاه ویژه ای دارد و تلاش می کند به آنان کمک داشته باشد

http://www.javanannews.ir/fa/News/26348/علی-نژاد--حمایت-از-کالای-ایرانی،-کمک-به-اقتصاد-کشور-است
بستن   چاپ