آریا جوان
سرپرست فدراسیون گلف :
خرید کالای ایرانی باید به صورت یک فرهنگ در جامعه رواج یابد /تولید کلیه ادوات انجمن های زیر مجموعه فدراسیون در داخل کشور
يکشنبه 26 فروردين 1397 - 13:02:26
جوانان نیوز - سرپرست فدراسیون گلف گفت: رهبر معظم انقلاب هر ساله عنوانی را برای سال نامگذاری می کنند، امسال هم به عنوان حمایت از کالای ایرانی نام گرفته که خطاب به دولت و مردم به عنوان تولید کننده و مصرف کننده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان ، روابط عمومی فدراسیون گلف بهروز منتقمی سرپرست فدراسیون گلف گفت: رهبر معظم انقلاب هر ساله عنوانی را برای سال نامگذاری می کنند، امسال هم به عنوان حمایت از کالای ایرانی نام گرفته که خطاب به دولت و مردم به عنوان تولید کننده و مصرف کننده است.
وی مهم ترین راه کار تحقق شعار امسال و حمایت از کالای ایرانی را ، اقدام عملی و خرید تولیدات داخلی عنوان کرد واظهار داشت: در ورزش کشور نیز باید از همه ظرفیت های خود برای تقویت تولید ملی و حمایت از تولید کنندگان داخلی استفاده کنیم که البته عملی نمودن آن نیاز به زمان دارد تا به عنوان یک فرهنگ در بازار مصرف نهادینه شود.
منتقمی با بیان اینکه وزارت ورزش و جوانان به استفاده از کالای ایرانی نگاه ویژه ای دارد اظهار داشت:فدراسیون گلف نیز به عنوان نهادی ورزشی در راستای حمایت از کالای ایرانی خرید تجهیزات ورزشی و البسه ورزشی داخلی را در دستور کار خود قرار داده است.
وی به تولید لوازم و ادوات وودبال ،بهکاپ و کروکت در داخل از کشور اشاره کرد و اظهار داشت:خوشبختانه در حال حاضراکثر لوازم مورد نیاز در این رشته ها در داخل کشور تولید می شود همچنین از سال جاری تلاش و نگاه فدراسیون به تولید کلیه لوازم مینی گلف نیز در داخل کشور می باشد.
سرپرست فدراسیون گلف اظهار داشت:حمایت از کلای ایرانی و خرید آن باید به صورت یک فرهنگ در جامعه رواج یابد اظهار داشت: تولیدکنندگان نیز باید با ارتقای کیفیت کالا های تولیدی خود، مصرف کنندگان را در خرید کالای ایرانی ترغیب کنند .
منتقمی به نقش رسانه ها در حمایت از کالای ایرانی و داخلی اشاره کرد و بیان داشت: رسانه ها نیز به عنوان رکنی تاثیر گزار در فرهنگ خرید مردم باید توجه را معطوف به تبلیغ و مصرف کالای تولید داخل کشور کنند.
وی درپایان با اشاره به نقش تولید کنندگان خاطر نشان کرد:تولیدکنندگان نیز باید با ارتقای کیفیت کالا های تولیدی خود، مصرف کنندگان را در خرید کالای ایرانی ترغیب کنند زیرا چنانچه تولید داخلی از نظر کیفیت قابل رقابت با نوع خارجی آن باشد خود به خود فرهنگ استفاده ازتولید داخلی ماندگار می شود.

http://www.javanannews.ir/fa/News/27390/خرید-کالای-ایرانی-باید-به-صورت-یک-فرهنگ-در-جامعه-رواج-یابد--تولید-کلیه-ادوات-انجمن-های-زیر-مجموعه-فدراسیون-در-داخل-کشور
بستن   چاپ