آریا جوان
رئیس فدراسیون دوچرخه سواری: آماده همکاری با تولیدکنندگان داخلی هستیم
يکشنبه 26 فروردين 1397 - 13:55:54
جوانان نیوز - خسرو قمری رئیس فدراسیون دوچرخه سواری کشورمان در حمایت از تولید داخلی و شعار سال 97 گفت: باید برای ورزشکاران در جهت استفاده از تولیدات داخلی ایجاد انگیزه کنیم.

خسرو قمری در گفت و گو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان درباره تحقق شعار سال 97 اظهار داشت: باید از همین ابتدای سال در راستای تحقق شعار حمایت از تولید داخلی گام برداشت به اعتقاد من در ورزش به عنوان یکی از موثرترین ارکان جامعه می‌توان این شعار را محقق ساخت.
وی ادامه داد: باید کالای داخلی را با کیفیتی قابل توجه و به روز تولید کرد تا در مقایسه با کالاهای خارجی احساس کمبود نکنیم. فدراسیون دوچرخه سواری از همه تولیدکننده های داخلی حمایت می کند و این آمادگی را دارد تا با شرکت های داخلی وارد همکاری شود.
قمری در ادامه اظهار داشت: کشور ما در طول سال‌های اخیر نشان داده که به خودکفایی لازم رسیده است و زمان آن است تا این شعار را جامعه عمل بپوشاند. در این مسیر رهنمودهای مقام معظم رهبری روشنگر خواهد بود.
رئیس فدراسیون دوچرخه سواری در خاتمه ابراز امیدواری کرد تا با حمایت از تولیدکنندگان داخلی و بالا بردن انگیزه میان ورزشکاران از تولیدات ایرانی، در پایان سال شاهد پیشرفت چشمگیر در بخش تولید ملی و کاهش وابستگی به کالای خارجی باشیم

http://www.javanannews.ir/fa/News/27392/رئیس-فدراسیون-دوچرخه-سواری--آماده-همکاری-با-تولیدکنندگان-داخلی-هستیم
بستن   چاپ