آریا جوان
احمدی در گفتگو با رادیو ورزش :
تحقق شعار حمایت از کالای ایرانی مستلزم یک عزم ملی است
دوشنبه 27 فروردين 1397 - 10:01:32
جوانان نیوز - برنامه های پیش روی وزارت ورزش و جوانان در راستای تحقق شعار« حمایت از کالای ایرانی» تبیین شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان دکتر احمدی در گفتگوی کوتاهی با رادیو ورزش بر تلاش در جهت تحقق شعار سال 97 با عنوان « حمایت از کالای ایرانی» در وزارت ورزش و جوانان تاکید کرد.
وی در خصوص روند فعالیتهای صورت گرفته در وزارت ورزش و جوانان و ادامه این حرکت در سال جدید، موضوع توسعه منابع را از مهمترین دستاوردهای تلاش وزارت ورزش و جوانان دانست که ماحصل آن سهم 27 صدم درصدی ورزش کشور از مالیات است.
ایشان دراین باره ادامه داد: ما در وزارت ورزش و جوانان با یک افق مشخص که هم مکتوب است و ابلاغ شده در مسیر مشخص حرکت می کنیم.
معاون فرهنگی، آموزش و پژوهش با اشاره به نام گذاری سال 97 به عنوان« حمایت از کالای ایرانی» گفت: در خصوص تحقق این شعار، وزارت در دو حوزه ورزش و جوانان ، برنامه هایی را در دستور کار خود، قرار داده است. اما باید دقت داشت که برای تحقق این شعار نیاز به یک عزم ملی ، جدی و همه جانبه در جامعه داریم تا بتوانیم حمایت و استفاده از کالای ایرانی را به عنوان یک فرهنگ معرفی کنیم.
معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان ایجاد مرکز توسعه اقتصاد ورزش با هدف رسیدن به یک سازو کار نظام مند در جهت تحقق شعار حمایت از کالای ایرانی و تولید داخلی را یکی از اقدامات این وزارت در مسیر تحقق شعار سال خواند و ادامه داد: با همین نگاه طی بخشنامه ای که از سوی وزیر ورزش و جوانان به همه بخش های ذیربط ابلاغ شده، تاکید شده است که در تبلیغ و حمایت از کالای ایرانی و تولید داخلی از حداکثر ظرفیت موجود استفاده گردد.
وی در پایان اضافه کرد: با توجه به برگزاری رویدادهای فراوان ملی و بین المللی ورزش ی در سال جدید و در همین مسیر از همه حوزه های ورزش ی در سراسر کشور خواسته شده اولویت خود را در استفاده از تولیدات داخل به ویژه در پوشاک و البسه قرار دهند.

http://www.javanannews.ir/fa/News/27420/تحقق-شعار-حمایت-از-کالای-ایرانی-مستلزم-یک-عزم-ملی-است
بستن   چاپ