آریا جوان
مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان
حمایت از کالاهای ورزشی ایرانی باعث رونق اشتغال در کشور و استان می شود
دوشنبه 27 فروردين 1397 - 10:30:30
جوانان نیوز - مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان با اشاره به نقش ورزش در توسعه اقتصادی اظهار داشت: حمایت از کالاهای ایرانی خود باعث رونق اشتغال در کشور و استان خواهد شد و می‌تواند نرخ بیکاری را کاهش دهد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان ، فرزاد فتاحی با اشاره به نامگذاری سال 97 از سوی رهبر معظم انقلاب با عنوان «حمایت از کالاهای ایرانی» گفت: مهم‌ترین راهکار دستیابی به شعار سال 97 اقدام عملی و مصرف تولیدات داخلی و کالای ایرانی است.
وی در ادامه به نقش مردم، متولیان امر و دستگاه‌ها در راستای تحقق اهداف شعار سال پرداخت و گفت: اداره کل ورزش و جوانان نیز به سهم خود در راستای تحقق این مهم تلاش خواهد کرد.
فتاحی گفت: با حمایت از کالای ورزشی ایرانی می‌توانیم گامی بلند در اقتصاد کشور و به نوبه آن در استان سمنان برداریم و این میسر نخواهد شد مگر اینکه مردم هم در کنار دولت در این حرکت مهم و حیاتی که توسط مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) سال حمایت از کالای ایرانی نام‌گذاری شده است قدم بردارند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان با اشاره به نقش ورزش در توسعه اقتصادی اظهار داشت: حمایت از کالاهای ایرانی خود باعث رونق اشتغال در کشور و استان خواهد شد و می‌تواند نرخ بیکاری را کاهش دهد.
وی اضافه کرد: باید در بخش ورزش نیز مردم را تشویق به خرید تولیدات ایرانی کنیم و این کار از طریق عزم عمومی قابل انجام است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان حمایت از کالاهای ایرانی را برای تولید کنندگان یک فرصت دانست و افزود: باتوجه به اهتمام دولت برا ی تحقق این موضوع تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی جهت استاندارد سازی کالاهای ایرانی چاره اندیشی کند تا قیمت و کیفیت کالاهای ساخت خود را متناسب با بازارهای جهانی، تعیین کنند.
فتاحی به بحث خرید کالاهای ایرانی توسط دستگاه‌های دولتی اشاره کرد و افزود: اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان هم در همین راستا صد در صد از اجناس داخلی خرید خواهد کرد مگر اینکه مشابه آن در داخل کشور تولید نشده باشد.
وی در پایان افزود : برای اهتمام این موضوع اصحاب محترم رسانه ، تریبون ها، نخبه ها، شخصیت های فرهنگی و ورزشی ، دستگاههای اجرایی، مسئولان ، شخصیت های تاثیرگذار ، هیات‌های ورزشی، باشگاه‌ها، سازمانهای مردم نهاد و فدراسیون‌ها باید برای معرفی کالای ایرانی در جامعه بسیج شوند.

http://www.javanannews.ir/fa/News/27421/حمایت-از-کالاهای-ورزشی-ایرانی-باعث-رونق-اشتغال-در-کشور-و-استان-می-شود
بستن   چاپ