آریا جوان
پولادگر: تولیدکنندگان برای افزایش کیفیت رقابت کنند
سه شنبه 28 فروردين 1397 - 11:33:02
جوانان نیوز - رییس فدراسیون تکواندو گفت: تلاش ما این است که از تولید کنندگان داخلی هوگو، جوراب الکترونیکی، کلاه و سیستم های داوری ساخت داخل حمایت و در مسابقات نیز همانند سال جاری از آن استفاده کنیم.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان از سایت فدراسیون تکواندو ؛ سید محمد پولادگر رییس فدراسیون تکواندو با اشاره به نامگذاری سال 97 از سوی رهبر معظم انقلاب با عنوان «حمایت از کالاهای ایرانی» گفت: سیاست حمایت از تولیدکنندگان داخلی لوازم و تجهیزات تکواندو را چندین سال است که شروع کرده ایم و در سال جاری نیز همچون گذشته به صورت هدفمند به حمایت های خود ادامه خواهیم داد.
وی افزود: خدارا شاکریم که سال گذشته توانستیم بخش قابل توجهی از مسابقات لیگ تکواندو و رقابت های قهرمانی کشور در تمام رده های سنی را با تجهیزات ساخت داخل برگزار کنیم و مصمم هستیم انگیزه لازم میان تولیدکنندگان داخلی برای تولید محصول با کیفیت بالا را به وجود بیاوریم تا با ایجاد فضایی رقابتی شاهد تولید محصولات با کیفیت و قیمت مناسب باشیم.
پولادگر در ادامه گفت: تلاش ما این است که از تولید کنندگان داخلی که هوگو، جوراب الکترونیکی، کلاه و سیستم های داوری ساخت داخل حمایت و در مسابقات نیز همانند سال جاری از آن استفاده کنیم.
پولادگر در پایان افزود: بستر مناسبی برای تولید کنندگان کاهای ایرانی تخصصی رشته تکواندو فراهم کرده ایم و تاکید ما به این عزیزان این است که برای افزایش کیفیت با یکدیگر به رقابت بپردازند تا مصرف کننده با اعتماد کامل از تولیدات ساخت داخل استفاده کند.

http://www.javanannews.ir/fa/News/27457/پولادگر--تولیدکنندگان-برای-افزایش-کیفیت-رقابت-کنند
بستن   چاپ