آریا جوان
55 خانه ورزش روستایی تا خردادماه سالجاری افتتاح می شود
سه شنبه 28 فروردين 1397 - 14:51:02
جوانان نیوز - مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد از افتتاح 55 خانه ورزش روستایی تا خردادماه سالجاری خبر داد.

مسعود شریعتی در مراسم افتتاح خانه ورزش روستایی در روستای حسین آباد تنگ چنار شهرستان مهریز گفت: خانه های ورزش روستایی با هدف کاهش آسیب های اجتماعی در سطح روستاها و توسعه ورزش روستایی و پرکردن اوقات فراغت جوانان ونوجوانان در روستاها با مشارکت فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی محلی، ستاد مبارزه بامواد مخدر و وزارت ورزش و جوانان کشور تجهیز می شوند .
وی ضمن تأکید بر ضرورت توسعه امکانات، فضاها و تجهیزات ورزشی در سطح روستاها و ورزش روستایی، اظهار داشت: با رایزنی های انجام شده با وزارت ورزش و جوانان و تخصیص اعتبارات لازم و همچنین همکاری ستاد مبارزه با مواد مخدر تجهیزات مورد نیاز 55 خانه ورزش روستایی خریداری شده که پس از در اختیار قرار دادن مکان مناسب از سوی دهیاری ها ، این فضاها تجهیز و افتتاح می شود.
مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد با اشاره به نقش ورزش در سلامتی روح و روان و همچنن جسمی افراد جامعه بر ضرورت توجه به جایگاه ورزش روستایی تاکید کرد و افزود: در میان روستاییان ظرفیت و استعدادهای خوبی وجود دارد و با حمایت و همراهی فرمانداران گام‌های موثری را در جهت شکوفایی این استعدادها بر خواهیم داشت.
شریعتی با اشاره به اینکه دولت هم برای ترویج ورزش همگانی ونیم نگاهی به ورزش قهرمانی در روستا برنامه دارد، گفت: باید سهم مردم ازورزش بیشترشود و احاد ملت از فضاها وامکانات ورزشی به صورت عادلانه استفاده کنند.
این مقام مسئول با تاکید براینکه تلاشمان براین بوده تا این خانه های ورزشی در روستاهایی که حتی از یک مترمربع فضای ورزشی برخوردار نبودند، ایجاد شود تصریح کرد: پس از افتتاح خانه های ورزش روستایی ، یکدوره المپیاد ورزشی در رشته های ورزشی تجهیز شده در این خانه ها برگزار خواهد شد.
وی در پایان ابراز امیدواری کرد: با افتتاح خانه های ورزش روستایی شاهد گسترش و توسعه بیش از پیش ورزش در روستاها باشیم.

http://www.javanannews.ir/fa/News/27467/55-خانه-ورزش-روستایی-تا-خردادماه-سالجاری-افتتاح-می-شود
بستن   چاپ