آریا جوان
تاکید مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد بر نقش مهم و پررنگ ورزش در حمایت از کالای ایرانی با حمایت از کالای ورزشی ایرانی
چهارشنبه 29 فروردين 1397 - 10:56:32
جوانان نیوز - مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد با اشاره به اهمیت جایگاه ورزش در حمایت از کالای ایرانی گفت: با حمایت از کالای ورزشی ایرانی می توان در راستای تحقق شعار سال 97 گام برداشت.

مسعود شریعتی در گفتگو با روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد گفت: بی‌گمان یکی از حرکت‌های اجتماعی ارزشمند که در ساختار مدیریتی کشور در سال‌های اخیر شکل گرفته و نهادینه شده است جهت دادن به حرکت مردم و دولت از طریق نامگذاری سال به‌وسیله مقام معظم رهبری است
وی با اشاره به اینکه صنعت ورزش می‌تواند با بهره‌گیری از سرمایه اجتماعی قدرتمند و بی‌نظیر خود در ترویج مصرف کالای ایرانی و رونق بخشیدن به تولید و اشتغال به اشکال زیر، نقش آفرین باشد اظهار داشت: در صددیم با برنامه ریزی و تلاش برای ساماندهی و مدیریت بازار کالای ورزشی ایرانی و سوق دادن ورزشکاران و باشگاه های ورزشی ، از تولید کنندگان کالاهای ورزشی استانی و کشوری حمایت کنند و تبلیغات تیم ها و باشگاه ها همسو با تولیدات داخلی و کالای ایرانی باشد.
این مقام مسئول از اسپانسرها و حامیان تیم های ورزشی نیز خواست در راستای حمایت از کالای ایرانی از وسایل و تجهیزات ورزشی ایرانی استفاده کنند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد خاطرنشان کرد: در زمینه تولید کفپوش و چمن‌های مصنوعی در چند سال اخیر اتفاقات خوبی در کشور رخ داده و ما نیز برای تجهیز سالن‌ها و زمین‌های ورزشی از کفپوش و چمن مصنوعی ساخت ایران استفاده می کنیم.
شریعتی در پایان ابراز امیدواری کرد: صنعت کشور به سمت تولید وسایل و اقلام ورزشی استاندارد برود تا جامعه ورزش بتواند در راه حمایت از کالای ایرانی استاندارد بیش از گذشته گام موثری بردارد و حمایت از تولید داخلی در حد یک شعار باقی نماند.

http://www.javanannews.ir/fa/News/27488/تاکید-مدیرکل-ورزش-و-جوانان-استان-یزد--بر-نقش-مهم-و-پررنگ-ورزش-در-حمایت-از-کالای-ایرانی-با-حمایت-از-کالای-ورزشی-ایرانی
بستن   چاپ