آریا جوان
معاون بانوان وزارت ورزش و جوانان در جلسه مشترک مسئولان اداره کل و روسای هیات ورزشی استان تهران:
تهران عصاره و بازوی توانای ورزش کشور است
چهارشنبه 29 فروردين 1397 - 15:36:39
جوانان نیوز - معاون بانوان وزارت ورزش و جوانان با اشاره به اینکه تهران عصاره و بازوی توانای ورزش کشور است، افزود: چشم و امید ورزش بانوان و ورزش کشور به هیات های تهران بوده، چرا که هیات های ورزشی اقدام بالقوه را به فعل در می آورند.

فریبا محمدیان عصر سه شنبه در جلسه مشترک مسئولان اداره کل و روسای هیات ورزشی استان تهران که با حضور معاونان وزارت ورزش در اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد، افزود: در حوزه ورزش قهرمانی، نگاه ورزش کشور، افزایش عزت و اقتدار ملی است و این، یکی از مهمترین اهداف حاکمیت است. تهران باید در حوزه ورزش قهرمانی، به طور جدی جلو برود. سهم تهران از مدال ها باید بیش از این افزایش یابد و این تعداد مدال ها باید در سبد خانوار تهرانی باشد.
وی با بیان اینکه امیدواریم امسال شاهد جهش چشمگیری در ورزش کشور باشیم، گفت: با اختصاص 27 صدم از 9 درصد مالیات ارزش افزوده به ورزش و هیات های ورزشی کشور، امیدوارم تا پایان سال 1400 شاهد از بین رفتن فقر حرکتی و ناکامی در فعالیت ورزشی مردم باشیم .
محمدیان افزود: طبق آمارها روزانه مردان و زنان به ترتیب 18 و 12 دقیقه فعالیت ورزشی دارند که این میزان طبق استاندارد علمی باید 30 دقیقه باشد .
وی بیان کرد: امیدواریم تا پایان سال بتوانیم با برنامه مدون فعالیت ورزشی روزانه را به 20 دقیقه برسانیم .
معاون بانوان وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه می بایست با نگاه ویژه، چالش هایی را که در مسیر عملکرد ورزش زنان و مردان وجود دارد، برطرف کرد، گفت: در حوزه توسعه ورزش باید با تفویض اختیارات به بانوان بتوان از ظرفیت مدیریت این قشر در ورزش بیشتر بهره ببریم.

http://www.javanannews.ir/fa/News/27510/تهران-عصاره-و-بازوی-توانای-ورزش-کشور-است
بستن   چاپ