آریا جوان
مدیرکل ورزش و جوانان ایلام گفت : ورزشکاران ما مبلغین خوبی برای کالاهای ایرانی هستند
پنجشنبه 30 فروردين 1397 - 18:45:57
جوانان نیوز - مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام با اشاره به شعار هوشمندانه رهبر فرزانه در نامگذاری سال اظهار داشت : اشتغال جوانان با حمایت از کالاهای ایرانی رونق می گیرد .

به گزارش پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان استان ایلام ؛ بهروز حیدرزاده با اشاره به نامگذاری سال 97 از سوی مقام معظم رهبری با عنوان «حمایت از کالاهای ایرانی» گفت : مهم‌ترین کار ورزش در سال 97 شکوفا کردن اقتصاد کشور با مصرف واستفاده از کالاهای تولید داخل با برند کالای ایرانی است .
مدیر کل در ادامه به اهمیت نقش ورزشکاران وهیأت های ورزشی برای دست یافتن به اهداف شعار سال گفت : جامعه ورزش استان در جهت تحقق اهداف نظام با دولت همسو می شود و در این امر گام برمیدارد.
حیدرزاده گفت : با حمایت از کالاهای ورزشی ایرانی می‌توانیم رونق کار وزمینه اشتغال جوانان را فراهم کنیم وقدم های بلندی برای شکوفائی اقتصاد کشور برداریم و این امر با همراهی مردم وحضور در کنار دولت میسر نخواهد شد .
مدیرکل ورزش و جوانان استان با اشاره به اهمیت ورزش در توسعه اقتصادی اظهار داشت : با حمایت از کالاهای ایرانی باعث کاهش نرخ بیکاری و رونق اشتغال جوانان در استان و کشور می شود .
وی اضافه کرد : ورزشکاران ما بهترین تبلیغ کنند برای کالاهای ایرانی هستند ، باید در بخش ورزش نیز مردم را برای خرید کالای ایرانی تشویق کنیم و این کار با اراده و عزم عمومی قابل انجام است.
مدیر کل ورزش و جوانان استان اظهار داشت : علیرغم مشکلات مالی که در سال 96 داشتیم ، ورزش و جوانان استان سال خوبی را همراه با افتخار پشت سر گذاشت و در دو حوزه ( ورزش و جوانان ) رشد قابل قبولی در سطح کشور داشتیم .
حیدرزاده در پایان به بحث خرید کالاهای ایرانی توسط دیگر دستگاه‌های اجرائی اشاره کرد و گفت : دستگاههای اجرایی ، سازمانهای مردم نهاد ، باشگاه ها ، نخبه های ورزشی همراه با قلم و تریبون اصحاب رسانه باید برای معرفی کالای ایرانی در جامعه بسیج شوند و در همین راستا اداره کل ورزش و جوانان استان با خرید اجناس تولید داخلی حمایت خود را از کالای ایرانی اعلام می نماید .

http://www.javanannews.ir/fa/News/27545/مدیرکل-ورزش-و-جوانان-ایلام-گفت---ورزشکاران-ما-مبلغین-خوبی-برای-کالاهای-ایرانی-هستند
بستن   چاپ