آریا جوان
مدیرکل ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان خبر داد:
احداث خانه جوان در چهارمحال و بختیاری
پنجشنبه 30 فروردين 1397 - 19:18:17
جوانان نیوز - امید محدث در ستاد ساماندهی امور جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: احداث خانه جوان در چهارمحال و بختیاری بسیار مهم است و پایگاه‌ مناسبی برای جوانان خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری، روز گذشته امید محدث، مدیرکل دفتر هماهنگی و ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان، در نخستین جلسه ستاد ساماندهی امور چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: تمرین مشارکت های اجتماعی با هدف کاهش آسیب های اجتماعی از مهمترین اهداف راه اندازی خانه جوانان در کشور است.
وی با اشاره به اینکه احداث خانه جوان در چهارمحال و بختیاری بسیار مهم است و پایگاه‌ مناسبی برای جوانان خواهد بود، تصریح کرد: روند تحویل زمین خانه جوانان چهارمحال و بختیاری کند و سرعت بخشی به آن ضروری است.
مدیرکل دفتر هماهنگی و ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان از فعالیت 260 هزار جوان در سازمان‌های مردم‌نهاد کشور خبر داد و گفت: این تعداد از جوانان در دو هزار سمن کشور با محورهای مختلف فعالیت دارند.
وی خاطرنشان کرد: ستاد ساماندهی امور جوانان استان‌ها مغز متفکر کشور برای رفع مشکلات جوانان است که در این حوزه سمن‌ها نقش و تأثیر ارزنده‌ای دارند و همواره باید خروجی این ستاد ملموس و از ورود مباحث غیرکاربردی به مصوبات جلوگیری کرد.
حمید کریمی، مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری نیز گفت: در حال حاضر 39 سازمان مردم‌نهاد در محورهای اجتماعی، فرهنگی، علمی و پژوهشی و اعتقادی در استان فعالیت دارند.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: امسال برای اجرای مطلوب برنامه‌های ستاد ساماندهی امور جوانان چهارمحال و بختیاری هشت کمیته آسیب‌های اجتماعی، اشتغال، ازدواج و تعالی خانواده، هویت، اوقات فراغت، مشارکت‌های اجتماعی، فضای مجازی و پیگیری مصوبات سفر پیشنهاد شده است.
کریمی یادآور شد: مسئولیت این کمیته ها به ترتیب بر عهده ادارات کل بهزیستی، تعاون کار و رفاه اجتماعی، امور بانوان و خانواده استانداری، فرهنگ و ارشاد اسلامی، آموزش و پرورش، امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، پلیس فتا و ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری قرار دارد .
به گفته کریمی، براساس نتیجه سرشماری عمومی نفوس و مسکن 1395 از مجموع 947 هزار و 763 نفر جمعیت چهارمحال و بختیاری 246 هزار و 921 نفر برابر 26 درصد جمعیت جوان 15 تا 29 ساله هستند .

http://www.javanannews.ir/fa/News/27547/احداث-خانه-جوان-در-چهارمحال-و-بختیاری
بستن   چاپ