آریا جوان
دیدار دکتر سلطانی فر با همتای عمانی
می توانیم تجربیات خود را در رشته های مختلف ورزشی در اختیار کشور دوست، عمان قرار دهیم
جمعه 31 فروردين 1397 - 00:20:29
جوانان نیوز - وزیر ورزش و جوانان ایران در دیدار با همتای عمانی نیز با اشاره به دستاورد های ایران در بسیاری از رشته های ورزشی در مسابقات آسیایی و جهانی گفت : می توانیم تجربیات خود را در این زمینه در اختیار کشور دوست و برادر عمان قرار دهیم.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش وجوانان دکتر سلطانی فر در دیدار با همتای عمانی با اشاره به دستاورد های ایران در بسیاری از رشته های ورزشی در مسابقات آسیایی و جهانی گفت : می توانیم تجربیات خود را در این زمینه در اختیار کشور دوست و برادر عمان قرار دهیم.
اوهمچنین افزود : ما مربیان خوبی در رشته های ورزشی مختلف داریم و برای اعزام آنها به کشور دوست و برادر عمان آمادگی داریم .
دکتر سلطانی فر وجود ظرفیت های زیادی برای همکاری تشکل‌های غیر دولتی را مورد اشاره قرار داد و آن را برای تقویت روابط میان جوانان دو کشور موثر دانست.
وزیر ورزش عمان نیز گفت : ما اعتقاد داریم که زمین های مشترک برای توسعه همکاری دو کشور وجود دارد و امیدواریم ضمن ادامه روند موجود سطح همکاری را هر چه بیشتر گسترش دهیم
«شیخ سعد بن محمد بن سعید المرده السعدی» با اشاره به یادداشت تفاهم امضا شده میان ایران و عمان در حوزه ورزشی گفت : باید در زمینه اجرای خوب این سند تلاش و در چارچوب آن برنامه اجرایی مناسبی را طراحی و اجرا در کنیم .
چهارمین اجلاس وزیران ورزش و جوانان سازمان همکاری اسلامی روز های چهارشنبه و پنجشنبه در باکو برگزار شد.

http://www.javanannews.ir/fa/News/27549/می-توانیم-تجربیات-خود-را-در-رشته-های-مختلف-ورزشی-در-اختیار-کشور-دوست،-عمان-قرار-دهیم
بستن   چاپ