آریا جوان
ایران عضو شورای وزیران سازمان همکاری اسلامی شد
جمعه 31 فروردين 1397 - 00:20:32
جوانان نیوز - وزیر ورزش وجوانان با مناسب خواندن دستاورد های چهارمین اجلاس وزیران ورزش و جوانان سازمان همکاری اسلامی در باکو از پذیرفته شدن و تسهیل عضویت ایران بعنوان یکی از اعضای شورای وزیران کشورهای عضو این سازمان خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش وجوانان دکتر سلطانی فر که هم اکنون در باکو به منظور حضور در چهارمین اجلاس وزیران ورزش وجوانان به سر می برد گفت : استمرار این گونه نشست ها می تواند موجب گسترش تعاملات میان کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی شود.
او بیان داشت :استفاده از ظرفیت های همه کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی در حوزه ورزش و جوانان می تواند به توسعه صلح ، امنیت و آرامش و پرهیز از افراطی گری و خشونت کمک کند .
وزیر ورزش وجوانان کشورمان گفت : در این اجلاس چگونگی همکاری ورزشی ، گسترش تعاملات میان کشورهای عضو مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
او اضافه کرد : در حاشیه این اجلاس دیدار های دوجانبه با وزیران و مسوولان ورزش و جوانان کشورهای ترکیه ، قطر ، عمان ، جمهوری آذربایجان وقرقیزستان داشتیم .
دکتر سلطانی فر افزود: دراین دیدارها ، مذاکرات خیلی خوبی داشتیم و قرار شد که در قالب اسناد و بیانیه های دو جانبه و تفاهمنامه های که در گذشته امضا شده است ، همکاری های خود را گسترش بدهیم .

http://www.javanannews.ir/fa/News/27550/ایران-عضو-شورای-وزیران-سازمان-همکاری-اسلامی-شد
بستن   چاپ