آریا جوان
نشست هیات رئیسه فدراسیون پزشکی ورزشی برگزار شد؛
بررسی برنامه های حمایتی از کاوران اعزامی به جاکارتا
يکشنبه 2 ارديبهشت 1397 - 09:34:17
جوانان نیوز - نخستین نشست سال جاری هیات رئیسه فدراسیون پزشکی ورزشی به ریاست دکتر غلامرضا نوروزی، رئیس فدراسیون و با حضور اعضاء جدید صبح امروز(یکشنبه) در محل سالن جلسات این فدراسیون برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران ، برگزاری مستمر و منظم نشست هیات رئیسه فدراسیون پزشکی ورزشی در سال جاری نیز همچون سال های گذشته در دستور کار قرار دارد ، در این راستا نخستین نشست سال جاری هیات رئیسه فدراسیون از ساعت 7 و 30 دقیقه امروز( یکشنبه) در محل این فدراسیون برگزار شد.
در این نشست عملکرد سال 96 فدراسیون مورد بحث و بررسی قرار گرفت و درباره تقویم سال جاری بویژه برنامه های حمایتی فدراسیون از کاروان اعزامی به بازی های آسیایی 2018 جاکارتا و همچنین توسعه سخت افزاری و نرم افزاری مجموعه ستادی و استانی این فدراسیون بحث و تبادل نظر شد.
یادآور می شود ، چندی پیش دکتر مسعود سلطانی فر ، وزیر ورزش و جوانان ، طی احکام جداگانه ای دکتر حسن تامینی و دکتر محمدرضا اکبری را به عنوان اعضای جدید هیات رئیسه فدراسیون پزشکی-ورزشی منصوب کرد و این دو عضو جدید نیز قرار است در نخستین نشست سال جاری هیات رئیسه حضور یابند.

http://www.javanannews.ir/fa/News/27596/بررسی-برنامه-های-حمایتی-از-کاوران-اعزامی-به-جاکارتا
بستن   چاپ