آریا جوان
انتشار کارت کنکور کارشناسی ارشد/آزمون 6 و 7 اردیبهشت برگزار می شود
سه شنبه 4 ارديبهشت 1397 - 11:17:52
جوانان نیوز -

کارت شرکت در جلسه آزمون کارشناسی ارشد سال 97 در سایت سازمان سنجش منتشر شد.
به گزارش پرتال دانشگاهی به گزارش خبرنگار مهر، آزمون ورودی دوره های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 97 در 6 گروه آموزشی و 132 کدرشته امتحانی و اولین مرحله بیست و سومین المپیاد علمی دانشجویی کشور به منظور پذیرش دانشجو در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی و همچنین دانشگاه آزاد اسلامی در روزهای 6 و 7 اردیبهشت ماه 97 در 74 شهر و 177 حوزه امتحانی برگزار می شود.
تعداد 735 هزار و 743 نفر در این آزمون ثبت نام کرده اند که از این تعداد، 55 هزار و 891 داوطلب نسبت به اعلام علاقمندی در کدرشته امتحانی دوم (یکی از کدرشته های امتحانی شناور) نیز اقدام کرده اند.
با توجه به آمار داوطلبان واقعی 735 هزار و 743 نفر و تعداد علاقمندان به کدرشته امتحانی دوم 55 هزار و 891 داوطلب، برای برگزاری آزمون ورودی کارشناسی ارشد سال 97 تعداد 791 هزار و 634 کارت آزمون صادر و آزمون برای این تعداد برگزار می شود.
داوطلبان می توانند از سوم تا پنجم اردیبهشت 97 با مراجعه به سایت سازمان سنجش از کارت خود پرینت تهیه کنند. داوطلبانی که در دو کدشته متقاضی شده اند باید علاوه بر کدرشته امتحانی اول، پرینت کدرشته امتحانی دوم را هم دریافت کنند.
داوطلبان باید براساس مشخصات شناسنامه‌ای (نام‌، نام‌خانوادگی، شماره شناسنامه، سال تولد) و مشخصات ثبت‌نامی (شماره پرونده و کد رهگیری) از کارت شرکت در آزمون خود پرینت تهیه کنند و در صورتی که در مندرجات کارت شرکت در آزمون خود مغایرتی مشاهده کردند لازم است اقدامات لازم را انجام دهند.
نتایج اولیه آزمون به صورت کارنامه تنظیم می شود و کارنامه کلیه داوطلبان شرکت کنند در دهه دوم خردادماه 97 منتشر می شود و مجازین به انتخاب رشته در دهه دوم خرداد می توانند نسبت به کدرشته های امتحانی مجاز اقدام کنند.
منبع

http://www.javanannews.ir/fa/News/27673/انتشار-کارت-کنکور-کارشناسی-ارشد-آزمون-6-و-7-اردیبهشت-برگزار-می-شود
بستن   چاپ