آریا جوان
فریبا محمدیان : بانوان رزمی کار، سفیران ورزش ی و دینی ما در عرصه بین الملل هستند
چهارشنبه 5 ارديبهشت 1397 - 10:44:55
جوانان نیوز - فریبا محمدیان معاون امور بانوان وزارت ورزش و جوانان ، روز دوشنبه 3 اردیبهشت با حضور در کمپ تیم های ملی فدراسیون ورزش های رزمی از سومین دوره اردوی تیم ملی بانوان پنچاک سیلات اعزامی به بازیهای 2018 اندونزی بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش های رزمی ، فریبا محمدیان معاون وزیر ورزش و جوانان در امور بانوان روز گذشته با حضور در مجموعه ورزش ی شهید کبکانیان تهران از سومین اردوی تیم ملی بانوان پنچاک سیلات فدراسیون ورزش های رزمی اعزامی به بازیهای آسیایی 2018 اندونزی/جاکارتا بازدید کرد.
در این دیدار ، وی به بانوان ملی پوش پنچاک سیلات گفت: شما عزیزان باید بدانید که نه تنها ورزش کاران ایران در این رقابت ها بلکه سفیران دینی جمهوری اسلامی ایران نیز هستید.
محمدیان افزود: در دنیای امروز که کشور عزیزمان مورد هجمه فرهنگی خارجی است و حجاب را عامل شکست و درجا زدن بانوان می دانند شما با این پوشش کامل و کسب موفقیت در میادن ورزش ی بین المللی نشان می دهید که هیچ چیز نمی تواند مانع رشد و شکوفایی بانوان گردد.
معاون امور بانوان وزارت ورزش و جوانان ابراز امیدواری کرد که با تلاش های بانوان رزمی کار، کادر فنی، مربیان ، مسئولین فدراسیون ورزش های رزمی وحمایت های وزارت ورزش و جوانان بتوانیم شاهد کسب مدال های ارزشمند کاروان جمهوری اسلامی ایران در رقابت های آسیایی 2018 اندونزی باشیم.
در ادامه این دیدار " فریبا محمدیان " با حضور در فدراسیون ورزش های رزمی با " محمود رشیدی" دیدار و گفت و گو کرد.
وی با تشکر از رئیس فدراسیون ورزش های رزمی ، از موفقیت های بانوان رزمی کار این فدراسیون در رقابت های بین المللی ابراز خرسندی کرد و گفت: امیدواریم شاهد موفقیت تیم های ملی بانوان این فدراسیون در بازیهای آسیایی 2018 اندونزی باشیم.
رشیدی رئیس فدراسیون ورزش های رزمی نیز ضمن ارائه گزارشی از عملکرد بانوان رزمی کار و ملی پوش این فدراسیون ، در سال 96 بیان داشت: مساعدت های وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک در خصوص برگزاری اردوهای مشترک ، نقش موثری در موفقیت تیم های ملی اعزامی به بازیهای آسیایی 2018 اندونزی خواهد داشت.

http://www.javanannews.ir/fa/News/27705/فریبا-محمدیان-----بانوان---رزمی--کار،-سفیران--ورزش-ی-و-دینی-ما-در-عرصه-بین-الملل-هستند
بستن   چاپ