آریا جوان
استاندار قم در جلسه ستاد ساماندهی جوانان عنوان کرد:
امکانات برای فعالیت جوانان فراهم شود
پنجشنبه 6 ارديبهشت 1397 - 14:59:28
جوانان نیوز - استاندار قم گفت: امکانات برای حضور و فعالیت جوانان در برنامه های مختلف و استفاده از ظرفیت آنان در جامعه فراهم شود.


به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان قم، سید مهدی صادقی در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان قم گفت: از امکاناتی که در جامعه وجود دارد برای قشر جوان استفاده خوبی صورت نگرفته است که در این عرصه نیازمند برنامه ریزی و طراحی درست هستیم.
وی افزود: اگر درک روشنی از وضعیت جوانان داشته باشیم با دغدغه مندی و رفع مشکلات آنان، سرمایه گذاری های بلند مدتی را در آینده خواهیم داشت.
استاندار قم بر توانمندسازی جوانان تاکید کرد و گفت: برنامه اوقات فراغت برای جوانان باید با هماهنگی دستگاه ها صورت بگیرد و یک برنامه جامع ارائه شود تا مورد استفاده قرار گیرد.
صادقی ادامه داد: باید از اختیارات استانی برنامه های مختلفی را برای جوانان برگزار کنیم تا در جامعه شاهد پویایی و نشاط آنان باشیم از این رو اگر رضایتمندی در افراد به وجود آید نشاط پایدار ایجاد می شود.
وی با اشاره به این که نیازمند برنامه ریزی و آینده نگری درست در حوزه جوانان هستیم گفت: برنامه ها باید در راستای اثرگذاری جوانان و تجربه اندوزی آنان در جامعه صورت گیرد.
استاندار قم خاطر نشان کرد: روابط با جوانان باید مورد بازنگری قرار گیرد و تکریم و محبت به قشر جوان ابتدا در خانواده ها و سپس در جامعه شکل بگیرد.
صادقی به توسعه برنامه« دوباره زندگی» در راستای تحکیم بنیان های خانواده اشاره کرد و گفت: این طرح در دستگاه ها اجرایی شود تا با شناسایی و رفع مشکل در زوج ها، پیوندهای زناشویی تقویت شود.

http://www.javanannews.ir/fa/News/27752/امکانات-برای-فعالیت-جوانان-فراهم-شود
بستن   چاپ