آریا جوان
در گفتگو با مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان:
تولید کنندگان، مردم و دولت اضلاع مثلث تولید داخلی هستند
شنبه 8 ارديبهشت 1397 - 13:49:08
جوانان نیوز - خلیلی: باید درمسیرحمایت از تولید داخلی اضلاع سه گانه این مثلث باهم همکاری داشته زمینه ساز رشد تولید و تقویت کیفیت و کمیت آن شوند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان، علی خلیلی مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان در گفتگو با مسئول روابط عمومی اداره کل با اشاره به نامگذاری هوشمندانه سال 97 بعنوان سال حمایت از کالای ایرانی از سوی مقام معظم رهبری اظهار داشت: این نشان از درک عمیق و درست رهبری از دغدغه ها و مشکلات اقشار مختلف مردم در جامعه و آینده نگری ایشان جهت از بین بردن موانع راه پیشرفت است.
وی در ادامه افزود: در پیشرفت، توسعه و اقتدارهر کشوری اقتصاد یکی از ارکان اساسی و بسیار مهم است و این مهم زمانی حاصل می شود که اقتصاد کشور خود کفا بوده و از هر نوع وابستگی به دیگر کشورها رها باشد و ایران به عنوان کشوری در حال توسعه هم اکنون نیاز مبرم به یک انقلاب اقتصادی و خود باروی عمیق در راستای شکوفا سازی این امردارد.
مدیر کل ورزش و جوانان اظهار کرد: کشورهایی که هم اکنون دارای اقتصادی قوی و توانمند می باشند به این خودباوری دست یافته و با تولید و حمایت ملت خود این مسیر را طی نموده اند و ما نیز باید در یک اقدام ملی و پشتیبانی از تولیدات داخلی به این شرایط دست یابیم.
خلیلی؛ یکی از مولفه‌های اساسی در حمایت از کالای ایرانی را جلب اعتماد عمومی نسبت به محصولات بومی دانست و اذعان داشت؛ برای حصول این امر خطیر (تقویت تولید ملی)، ابتدا به ساکن باید حمایت‌ها از درون آغاز شود و در صورت تحقق این اصل، قطعا زمینه لازم برای جذب بازارهای خارجی به‌واسطه محصولات ایرانی فراهم خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه مصرف کالای ایرانی اهمیت بسزایی در تحقق شعار سال خواهد داشت افزود: در این مسیر باید اضلاع سه گانه مثلث تولید یعنی تولید کننده، دولت و مردم هر سه باهم همکاری داشته زمینه ساز رشد تولید و تقویت کیفیت و کمیت آن شوند.
وی با بیان اینکه نامگذاری سال به‌وسیله مقام معظم رهبری در سال‌های اخیر حرکت‌ ارزشمندی است در ساختار مدیریتی کشور شکل گرفته و نهادینه شده که به حرکت مردم و دولت جهت میدهد افزود: جامعه ورزش استان نیز در جهت تحقق اهداف نظام با دولت همسو می شود و در این امر گام برمیدارد و با استفاده و تبلیغ کالای ایرانی زمینه ساز رشد نرخ اشتغال و پیشرفت کشور خواهد شد.

http://www.javanannews.ir/fa/News/27835/تولید-کنندگان،-مردم-و-دولت-اضلاع-مثلث-تولید-داخلی-هستند
بستن   چاپ