آریا جوان
در پی واگذاری میزبانی جم جهانی کشتی فرنگی به ایران
اردبیل رسماً خواستار میزبانی جام جهانی شد
شنبه 8 ارديبهشت 1397 - 14:23:27
جوانان نیوز - در پی واگذاری میزبانی جم جهانی کشتی فرنگی به ایران اردبیل رسماً خواستار میزبانی جام جهانی شد

به گزارش پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل ، صبح امروز نشست ویژه بهمن حسین زاده معاون اموراقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری اردبیل با بهرام آقاخانی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان در محل استانداری اردبیل برگزار شد.
محور اصلی این نشست تقاضای میزبانی جام جهانی 2018 کشتی فرنگی در اردبیل بود که به تازگی از سوی فدراسیون جهانی به ایران واگذار شده است در جریان این دیدار تماس تلفنی با احد پازاج مدیر اردبیلی تیم های کشتی فرنگی ایران نیز برقرار شد و معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری ضمن اعلام آمادگی اردبیل برای میزبانی تمام تضمین های شفاهی و تقبل هزینه ای برگزاری این رقابت ها را به مدیر تیم های کشتی فرنگی ایران ارائه کرد.
حسین زاده در این جلسه با تقدیر از اداره کل ورزش و جوانان بابت اداره پیشنهاد و تقبل مسئولیت برگزاری این رقابت ها گفت : اردبیل مهد کشتی فرنگی است و با برگزاری مسابقات جهانی بین المللی و کشوری میتوانیم انگیزه های مضاعفی را به جامعه جوان استان نسبت به این رشته تزریق کنیم .
وی افزود: شکی نیست که علاوه بر ترویج مسائل ارزشی ، با برگزاری مسابقات جهانی میتوانیم رونق اقتصادی و توسعه گردشگری را هم از این راه در استان مان شاهد باشیم .

http://www.javanannews.ir/fa/News/27844/اردبیل-رسماً-خواستار-میزبانی-جام-جهانی-شد
بستن   چاپ