آریا جوان
مدیر کل دفتر برنامه ریزی و نظارت بر امور جوانان :
برگزاری جلسه هم اندیشی مدیران مراکز تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده
دوشنبه 10 ارديبهشت 1397 - 16:18:51
جوانان نیوز - به مناسبت فرارسیدن نیمه شعبان و همزمان با روز روان شناس و مشاور نشست هم اندیشی با حضور مدیران مراکز تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده استان تهران به میزبانی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران در محل دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران برگزار می شود .

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان ، به مناسبت فرارسیدن نیمه شعبان و میلاد با سعادت امام عصر، حضرت مهدی(عج) و همزمان با روز روان شناس و مشاور در تاریخ چهارشنبه11 اردیبهشت ماه 97 نشست هم اندیشی با حضور مدیران مراکز تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده استان تهران به میزبانی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران جهت بحث و تبادل نظر پیرامون برنامه ها و اهداف مشترک در حوزه مشاوره ازدواج و خانواده در محل دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران برگزار می شود.
این جلسه با حضور معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان ، رئیس، معاون و اعضای شورای مرکزی سازمان نظام روانشناسی و مشاوره و تعداد 80 نفر از مدیران مراکز تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده می باشد.
لازم به ذکر است 180 مرکز تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده در کشور با مجوز رسمی وزارت ورزش و جوانان درحال فعالیت می باشند که از این تعداد 80 مرکز در استان تهران مشغول به فعالیت هستند.

http://www.javanannews.ir/fa/News/29041/برگزاری-جلسه-هم-اندیشی-مدیران-مراکز-تخصصی-مشاوره-ازدواج-و-خانواده
بستن   چاپ