آریا جوان
با حضور معاون ساماندهی امور جوانان در حال برگزاری است
برگزاری نشست هم اندیشی ازدواج در دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران
سه شنبه 11 ارديبهشت 1397 - 10:35:13
جوانان نیوز - نشست هم اندیشی ازدواج با حضور با حضور معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان، رییس، معاون و اعضای شورای مرکزی سازمان نظام روانشناسی و مشاوره و همچنین مدیران مراکز تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده استان تهران، در مکان دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران در حال برگزاری است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، سید جواد رضوی، مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی وزارت ورزش و جوانان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، گفت:«اولین رویکردی که تصور می کنیم در مجموعه مدیران مراکز تخصصی مشاوره باید اتفاق افتد، نظام نامه جامعی از خدمات باید تدوین و تهیه شود.»
او افزود: «خدماتی که شما ارائه میدهید یک واحد کسب و کار هم به همراه و ایجاد درآمد دارد. بخش زیادی از دوستان تاکنون به این موضوع مدیریتی کسب و کار ورود نکرده اند.»
محمدی رییس گروه حسابرسی و مالیاتی در خصوص قانون مالیات ها گفت: «به صورت کلی، مالیت های مستقیم دو گروه دارند؛ اشخاصی که مشمول این قانون می شوند و افرادی که از شمول این قانون خارج هستند. قانون مالیات های مستقیم در سال ٩٤ اصلاح شد و با رویکرد جدیدی به تصویب مجلس رسید.
«تمام اشخاص اعم از حقوقی و غیرحقوقی که سال مالیاتی شان از ٩٥/١/١ شروع می شود تابع قانون جدید هستند. قانون مالیاتی در ماده ١٣١ ذکر شده بود که از سود آن، یک معافیتی را کنار می گذاشتند اما سقف ضریب ها درحال حاضر افزایش پیدا کرده است.»
وی در ادامه افزود: «اشخاص مشمول مالیات در ایران همه مالکیت حقوقی و غیرحقوقی است. بنیادها و نهادهای انقلاب اسلامی دارای مجوز معافیت از طرف امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری، وزارتخانه ها و موسسات دولتی، شهرداری ها، دستگاه هایی که بودجه آنها به وسیله دولت تامین می شود؛ مشمول پرداخت مالیات های ماده ٢ این قانون نیستند.»

http://www.javanannews.ir/fa/News/30097/برگزاری-نشست-هم-اندیشی-ازدواج-در-دانشکده-علوم-اجتماعی-دانشگاه-تهران
بستن   چاپ