آریا جوان
دکتر سلطانی فر در مراسم افتتاح خوابگاه ورزش کاران گناوه:
نگاه دولت به ورزش نگاهی با درک صحیح از نقش ورزش در ایجاد شور و شعف و نشاط جامعه است
شنبه 15 ارديبهشت 1397 - 09:22:15
جوانان نیوز - نگاه دولت به ورزش نگاهی با درک صحیح از نقش ورزش در ایجاد شور و شعف و نشاط جامعه است

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان ، دکتر مسعود سلطانی فر در مراسم افتتاح خوابگاه ورزش کاران خلیج فارس در بندر گناوه گفت: خوشبختانه ورزش استان بوشهر با توجه به ظرفیتها، زیرساختها، جوانان و قهرمانان و مسئولان پرتلاشی که دارد، پویا و رو به رشد است.
وی تصریح کرد: استان بوشهر داری ظرفیت های زیادی است و علاوه بر امکانات و قهرمانانی که دارد، اگر زمینه بروز و ظهور استعدادهای آن را فراهم کنیم، جوانان آن می توانند برای کشور افتخار آفرین باشند.
وی با بیان این که امروز دو خوابگاه زیبا و مجهز را در برازجان و گناوه افتتاح کردیم، افزود: در یک سال و نیم گذشته که حدودا امکانات 90 درصد کشور را از نزدیک دیده ام به جرات می توانم بگویم این دو خوابگاه در کشور نمونه هستند که هم زیبا و هم مجهز ساخته شده اند و پشتوانه خوبی برای ورزش استان به شمار می روند.
دکتر سلطانی فر گفت: خوشبختانه آینده ورزش استان بوشهر با توجه به زیرساخت ها و امکاناتی که ایجاد شده روشن است و باید در بحث استعدادیابی کار و تمرکز بیشتری داشته باشیم.
وزیر ورزش و جوانان با بیان این مطلب که در سال گذشته کارنامه ورزش کشور کارنامه خوبی بود، اظهار داشت: صعود مقتدرانه و بدون اما و اگر به جام جهانی فوتبال ، حضور سه باشگاه فوتبال ما در هشت تیم برتر غرب آسیا، قهرمانی تیم ملی وزنه برداری و ووشو برای اولین بار در جهان و صدها مدال و نشان رنگارنگ در رشته های مختلف، نشان دهنده این است که تلاش مجموعه ورزش کشور به ثمر نشسته است.
دکتر سلطانی فر همچنین بر نقش پررنگ بانوان در ورزش کشور تاکید کرد و افزود: باید زمینه رشد و توسعه بیشتر ورزش بانوان در کشور را فراهم کنیم.
وی با تاکید بر این موضوع که سال آینده سالی کاملا ورزش ی برای ایران است، افزود: کمتر از دو ماه دیگر جام جهانی فوتبال برگزار می شود که اگر چه در گروه دشواری قرار گرفته ایم ولی تیم ما با عزم و اراده ویژه، می رود تا از حیثیت فوتبال ایران دفاع کند.
وی ادامه داد: در بازیهای آسیایی جاکارتا نیز کاروان گسترده و متنوعی داریم که امیدوارم نتایج درخور شان ایران اسلامی کسب کنیم. همچنین المپیک جوانان ، لیگ جهانی والیبال، جام ملتهای آسیا و نیز مسابقات جهانی همه رشته ها در سال 97 برگزار می شود که در تمام این رویدادها تلاشمان این است تا منابع مورد نیاز برای برگزاری اردوها تامین شود.
دکتر سلطانی فر در پایان با تشکر از زحمات همه مسئولان، ورزش کاران و قهرمانان و مردم استان بوشهر ، گفت: خوشبختانه نگاه دکتر روحانی و دولت به ورزش نگاهی با درک صحیح از نقش ورزش در ایجاد شور و شعف و نشاط جامعه است و این مهم به توسعه ورزش در کشور کمک بزرگی می کند.

http://www.javanannews.ir/fa/News/31085/نگاه-دولت-به--ورزش--نگاهی-با-درک-صحیح-از-نقش--ورزش--در-ایجاد-شور-و-شعف-و-نشاط-جامعه-است
بستن   چاپ