آریا جوان
در همایش پیاده روی خانوادگی قزوین
شعبانی بهار: توجه به ورزش همگانی در اکثر استان ها بیشتر شده است
شنبه 15 ارديبهشت 1397 - 15:41:16
جوانان نیوز - معاون توسعه ورزشهای همگانی وزارت ورزش و جوانان در همایش پیاده روی خانوادگی قزوین گفت: توسعه و ترویج ورزشهای همگانی بویژه پیاده روی خانوادگی از سیاست ها و راهبردهای وزارت ورزش در سال جاری است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین؛ غلامرضا شعبانی بهار معاون توسعه ورزشهای همگانی وزارت ورزش و جوانان در همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی قزوین اظها رداشت:یکی از راهبردهای اساسی وزارت ورزش توسعه ورزشهای همگانی برای همه مردم است که مظهر آن پیاده روی خانوادگی است.
وی بیان کرد: اگر بتوانیم پیاده روی را در میان خانواده ها رواج دهیم گام مهمی در راستای سالم سازی جامعه برداشته ایم و این رویکرد امسال با جدیت تداوم خواهد یافت.
شعبانی بهار تصریح کرد: در طول مسیر پیاده روی در قزوین استقبال بسیار خوبی را دیدیم و مشارکت و علاقمندی مردم خیلی خوب بود و من هم به نمایندگی از سوی وزارت ورزش حضور یافتم و از همه کسانی که این فضای شاد را مهیا کردند تشکر می کنم و امیدوارم مردم از این برنامه ها استقبال کنند.
وی با تقدیر از نمایندگان مجلس و شورای شهر و پیش کسوتان اظهارداشت: از برنامه صبح و نشاط و شبکه سوم سیما که بازوی اصلی توسعه ورزش در کشور و نماد ورزش همگانی هستند تشکر می شود که به این نشاط کمک کرده اند.
وی ادامه داد: ورزش های همگانی باید در سطح جامعه نهادینه شود چرا که ستون اصلی سلامت و نشاط است . شعبانی بهار یکی از راهبردهای برگزاری همایش ها ی پیاده روی خانوادگی را توسعه وتعمیم ورزش در بین مردم دانست و اظهار کرد: این همایش ها نماد و مظهر توسعه ورزش های همگانی و نشان دهنده مشارکت و علاقمندی مردم به فعالیت های ورزشی است. شعبانی بهار خاطر نشان کرد: برای توسعه ورزش همگانی باید به خانواده ، مدارس و محلات یشتر توجه شود چرا که نقش تاثیرگذاری در توسعه ورزش دارند. وی ادامه داد: برگزاری همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در استان قزوین حرکت و اقدام بسیار ارزشمندی است که اداره کل ورزش و جوانان، استانداری، نمایندگان مجلس وشهرداری قزوین به خوبی اقدام به برگزاری آن کرده اند. شعبانی بهار ادامه داد: گزارش های ارسالی به وزارت ورزش و جوانان نشان می دهد که توجه به ورزش همگانی در اکثر استان ها بیشتر شده و نیاز است با توجه به این حوزه به اهداف و سیاست های کلان وزارت ورزش و جوانان نزدیکتر شویم . وی تاکید کرد: این حضور پرشور و گسترده مردم ورزش دوست استان قزوین در همایش بزرگ پیاده روی نشان دهنده انگیزه عمومی بالا در این استان به فعالیت های ورزش همگانی است که ستودنی است .

http://www.javanannews.ir/fa/News/31182/شعبانی-بهار--توجه-به-ورزش-همگانی-در-اکثر-استان-ها-بیشتر-شده-است
بستن   چاپ