آریا جوان
دکتر سلطانی فر در حاشیه افتتاح خوابگاه ورزشکاران برازجان:
امیدواریم تا پایان دولت دوازدهم شاخص های ورزشی بوشهر از میانگین کشوری بالاتر رود
شنبه 15 ارديبهشت 1397 - 16:10:30
جوانان نیوز - وزیر ورزش و جوانان گفت: ان شاءالله تا پایان دولت دوازدهم بتوانیم شاخص های ورزشی بوشهر را از میانگین کشوری بالاتر ببریم و همچنین تعداد قابل توجهی از پروژه ها نیمه تمام کشور را به بهره برداری برسانیم.

به گزارش گایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، دکتر مسعود سلطانی فر در حاشیه افتتاح خوابگاه ورزشکاران برازجان گفت: امروز دو پروژه ورزشی سالن سرپوشیده بندر عامری و خوابگاه ورزشکاران برازجان که نیاز بخش ورزش استان بود را افتتاح کردیم.
وی ادامه داد: این خوابگاه به دلیل اینکه به غیر از برگزاری مسابقات ورزشی، میزبانی های مختلفی هم در استان و شهرستان برگزار می شود نیاز اصلی بود که خوشبختانه امروز به بهره برداری رسید.
وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت: در ادامه این سفر از مکان ها و امکانات ورزشی گناوه و دیلم نیز بازدید خواهیم کرد تا روند پیشرفت و توسعه آنها را ارزیابی کنیم و ان شاءالله تا پایان دولت دوازدهم بتوانیم شاخص های ورزشی بوشهر را از میانگین کشوری بالاتر ببریم و همچنین تعداد قابل توجهی از پروژه ها نیمه تمام کشور را به بهره برداری برسانیم.
وی استان بوشهر را دارای ظرفیت ها و استعدادهای ورزشی خوب دانست و افزود: استان بوشهر ورزشکاران خوبی در تیم های ملی دارد اما به اعتقاد من با گسترش اماکن و سایر امکانات ورزشی برای کشف و بروز استعدادها، خیلی بیشتر از حال حاضر می تواند در زمینه ورزش موفق باشد.
وزیر ورزش و جوانان در گایان گفت: امیدوارم با هماهنگی و همراهی مسئولان استان بتوانیم از سایر ظرفیتهای ورزشی دیگر دستگاه ها مثل آموزش و پرورش، دانشگاه، نیروهای مسلح و مجموعه های کارگری که امکانات خوبی دارند، برای رشد و توسعه ورزش استان بهره ببریم کنیم.

http://www.javanannews.ir/fa/News/31188/امیدواریم-تا-پایان-دولت-دوازدهم-شاخص-های-ورزشی-بوشهر-از-میانگین-کشوری-بالاتر-رود
بستن   چاپ