آریا جوان
تاکید دکتر سلطانی فر بر حضور پر قدرت کاراون ورزشی ایران در بازی های آسیایی جاکارتا
يکشنبه 16 ارديبهشت 1397 - 11:39:16
جوانان نیوز - وزیر ورزش و جوانان گفت: با کمک و توجه دولت، وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک، کاروان های ایران در بازی های آسیایی و پاراآسیایی جاکارتا با قوت و قدرت حضور پیدا می کنند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، دکتر مسعود سلطانی فر در جلسه ستاد عالی بازی های آسیایی و پاراآسیایی اندونزی با تقدیر از تلاش های دکتر صالحی امیری و کادر سرپرستی و فنی کاروان ایران گفت: با اطمینان اعلام می کنم کاروان های ایران برای حضور در بازی های آسیایی و پاراآسیایی اندونزی با حمایت ها و برنامه ریزی های دولت و وزارتخانه هیچ محدودیت مالی ندارند و خوشبختانه تمام برنامه های فدراسیون های ورزشی جهت آماده سازی تیم ها و نفرات اعزامی، با موفقیت و طبق برنامه با پیش می رود.
وزیر ورزش و جوانان با مهم خواندن بازی های آسیایی و پاراآسیایی برای مجموعه ورزش و دولت افزود : به همین علت از دو سال قبل ستاد بازی ها به طور مداوم و با دستور جلسات مشخص برگزار و در پی آن حضور مقتدرانه ایران در این رویداد مورد تاکید قرار گرفته است.
وزیر ورزش و جوانان با اعلام اینکه از هفته آینده بازدیدها و نظارت خود از اردوهای تیم های اعزامی ایران به بازی های آسیایی را آغاز می کند گفت: در کنار فدراسیون ها، مربیان و ورزشکاران هستم و شنونده مشکلات و درخواست های آنان، چرا که ما یک خانواده هستیم و هدف همه موفقیت و سربلندی نام ایران اسلامی در عرصه بازی های آسیایی و ان شاءالله المپیک توکیو است.
او تاکید کرد : با کمک و توجه دولت، وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک، کاروان های ایران در بازی های آسیایی و پاراآسیایی جاکارتا با قوت و قدرت حضور پیدا می کنند.

http://www.javanannews.ir/fa/News/31272/تاکید-دکتر-سلطانی-فر-بر-حضور-پر-قدرت-کاراون-ورزشی-ایران-در-بازی-های-آسیایی-جاکارتا
بستن   چاپ