آریا جوان
دکتر سلطانی فر در جمع خبرنگاران در شهرستان کاشمر:
کاروان ورزش ی ایران با قدرت در بازیهای آسیایی حضور پیدا می کند
يکشنبه 16 ارديبهشت 1397 - 16:51:58
جوانان نیوز - وزیر ورزش جوانان که صبح امروز به عنوان نماینده دولت تدبیر وامید به کاشمر سفر کرده است، اظهار داشت : 98 درصد ترکیب کاروان اعزامی به بازیهای آسیایی جاکارتا مشخص شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، دکتر سلطانی فر در جمع خبرنگاران در شهرستان کاشمر گفت: برای حضور پرقدرت در بازی های آسیایی و پاراآسیایی جاکارتا و المپیک 2020 توکیو از یک سال قبل با حضور مسئولین وزارت ورزش و جوانان و همچنین کمیته ملی المپیک جلساتی را تشکیل دادیم.
وی ادامه داد : در این جلسات مسائل مختلف مربوط به فدراسیون‌های ورزش ی و ورزش ‌های حاضر در بازی های آسیایی و المپیک را رصد کردیم و رکورد و وضعیت آمادگی تیم ها و مسائل و مشکلاتی که مطرح بود را مورد بررسی قرار دادیم.
وزیر ورزش وجوانان با بیان اینکه ایران می تواند در بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی جاکارتا نتایج درخشانی کسب کند افزود : ارزیابی دقیقی برای بازی هایی آسیایی انجام دادیم و خوشبختانه توانسته ایم 98 درصد ترکیب کاروان خود را مشخص کنیم و2 درصد باقیمانده به برخی از رشته‌ها که در ماه‌های آینده نتایج و رکوردها مشخص می‌شود اختصاص دارد .
وی با تصریح براین موضوع که ما باید از این رویداد برای حفظ حریم ورزش کشورمان دفاع کنیم تاکید کرد و خاطر نشان ساخت : برای دست یابی به این مهم در یک هماهنگی نزدیک و فشرده با کمیته ملی المپیک، برنامه‌ها را رصد کردیم و بر کارها نظارت انجام شده و مقدمات لازم را فراهم کردیم تا حضوری آبرومند و مقتدرانه داشته باشیم .
دکتر سلطانی فر با تاکید بر این موضوع که از سوی دولت به عنوان نماینده در کاشمر حضور یافته است ادامه داد :در جلساتی که در شورای اداری کاشمر و همچنین جلسه قبل با مسئولین شهرستان داشتیم مسائل، مشکلات و نیازهای شهرستان اعم از بهداشت درمان ، ورزش ، فرهنگ و ارتباطات وعمران شهری مطرح و مواردی مکتوب شد که با طرح این موارد و پیگیری در جلسات دولت و همچنین وزارتخانه‌های مرتبط با توجه به منابعی که در کشور داریم این موارد پیگیری می شوند.
وی افزود: تاکید رئیس‌جمهور بر اتمام پروژه هایی است که بتوان ظرف سه سال آینده به بهره برداری برسند. اینها پروژه‌هایی است که فکر می کنم بتوانیم منابع آن را تامین کنیم . در حوزه ورزش نیز تلاش می کنیم تا استخر نیمه تمام این شهرستان را را ظرف یک سال آینده تکمیل و در مناطق محروم کاشمر امکانات ورزش ی ایجاد کنیم.

http://www.javanannews.ir/fa/News/31310/کاروان---ورزش-ی-ایران-با-قدرت-در-بازیهای-آسیایی-حضور-پیدا-می-کند
بستن   چاپ