آریا جوان
نشست دبیر ستاد ترویج فرهنگ پهلوانی با معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان
دوشنبه 17 ارديبهشت 1397 - 11:42:10
جوانان نیوز - ​مجتبی جوهری (رییس فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای و دبیر ستاد ترویج فرهنگ پهلوانی کشور) با احمدی (معاون فرهنگی، آموزش و پژوهش وزارت ورزش و جوانان و نایب رییس ستاد ترویج فرهنگ پهلوانی) تشکیل جلسه داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان به نقل از روابط عمومی فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای، در این جلسه که صبح امروز یکشنبه 16 اردیبهشت ماه در ساختمان شماره 2 وزارت ورزش و جوانان برگزار شد، سطوتی (مدیر کل دفتر فرهنگی وزارت ورزش و جوانان )، مولایی (مدیر کل دفتر آموزش وزارت ورزش و جوانان ) و سردار داود آذرنوش (رییس سازمان بسیج ورزش کاران) نیز حضور داشتنئد.
بررسی اقدامات انجام شده در راستای تشکیل ستادهای استانی و فدراسیونی پیگیری برنامه های هفته فرهنگ پهلوانی سالجاری که از 3 تا 10 تیرماه برگزار خواهد شد، از مواردی بود که در این نشست در رابطه با آن بحث و تبادل نظر شد.
گفتنی است: چندی پیش معاونت فرهنگی وزارت ورزش و جوانان با ابلاغ دستورالعمل اجرایی ستاد ترویج فرهنگ پهلوانی به فدراسیونهای ورزش ی و ادارات کل ورزش و جوانان استانها از آنها خواست تا در پیوست برنامه های فرهنگی سال خود توسعه فرهنگ پهلوانی را لحاظ نمایند.

http://www.javanannews.ir/fa/News/31388/نشست-دبیر-ستاد-ترویج-فرهنگ-پهلوانی-با-معاون-فرهنگی-وزارت--ورزش--و--جوانان
بستن   چاپ