آریا جوان
محمدرضا داورزنی در مجمع انتخاباتی فدراسیون تیراندازی با کمان:
تیراندازی با کمان باید سهم قابل توجهی از مدال آوری در رقابت های مهم داشته باشد
سه شنبه 18 ارديبهشت 1397 - 14:21:53
جوانان نیوز - معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای گفت: مردم از رشته های اعزامی به رویدادهای ورزش ی به ویژه در بازی های آسیایی و المپیک انتظار مدال آوری دارند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان محمدرضا داورزنی پس از انتخاب شعبانی بهار در جمع اعضای مجمع ضمن تشکر از زحمات شجاعی رییس پیشین فدراسیون تیر و کمان اظهار داشت: خوشبختانه در سال های اخیر باتوجه به تلاش های صورت گرفته نتایج بسیار خوبی در این رشته به دست آمده است که قطعا این نتایج با همدلی و همراهی تمامی بخش های این حوزه بوده است.
وی افزود: جا دارد به نوبه خودم از تمامی کسانی که در رشاه تیر و کمان فعال هستند تشکر کنم که باعث افتخار آفرینی و به اهتزاز درآمدن پرچم جمهوری اسلامی ایران در میادین بزرگ بین المللی می شوند قدردانی کنم.
داورزنی ادامه داد: پیش از این در رویدادهایی مثل بازی های آسیایی و المپیک ها بار کسب مدال بر روی دوش چند رشته بود. اما با توجه به مدال هایی که توسط دختران و پسران این کشور در میادین ورزش ی به دست آمده است توقع مردم از تمامی رشته های ورزش ی این است که بتوانند صاحب مدال شوند.
داورزنی افزود: این موضوع در مورد رشته هایی مانند تیراندازی با کمان نیز صدق می کند که حتما باید سهم قابل توجهی از مدال هایی که در رویدادهای بزرگی چون المپیک ها و بازی های آسیایی توضیع می شود داشته باشند.
وی در بخش دیگری از سخنانش به نقش حمایتی وزارت ورزش و جوانان از فدراسیون ها اشاره کرد و گفت: وزارت ورزش و جوانان پاسخ گوی همه نکته هاست و براساس بضاعت خود به همه فدراسیون ها کمک می کند.
اما واقعیت این است که با تخصیص تمامی تامین منابع فدراسیون ها توسط دولت نیازهای شما تامین نمی شود بلکه مسئولان فدراسیون ها باید از تمامی ظرفیت ها استفاده کنند.
وی ادامه داد: همه آنچه که در این مجمع توسط کاندیداها بیان شد باید عملیاتی شود چرا که همه اعضای مجمع از کاندیداها و کاندیدای منتخب توقع اجرایی شدن برنامه هایش را دارند.

http://www.javanannews.ir/fa/News/31508/تیراندازی-با-کمان-باید-سهم-قابل-توجهی-از-مدال-آوری-در-رقابت-های-مهم-داشته-باشد
بستن   چاپ