آریا جوان
رئیس جدید فدراسیون تیر اندازی با کمان: برنامه فدراسیون را با مشورت کارشناسان ورزشی اجرایی خواهیم کرد
سه شنبه 18 ارديبهشت 1397 - 17:19:01
جوانان نیوز - رئیس جدید فدراسیون تیراندازی با کمان استقرار آرامش در میان جامعه تیراندازی با کمان را اساسی ترین هدف خود در دوران مدیریتی اش عنوان کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت خبری وزارت ورزش و جوانان غلامرضا شعبانی بهار در پایان مجمع انتخاباتی فدراسیون در جمع خبرنگاران با تاکید بر استفاده از ظرفیت اندیشه کارشناسان حوزه ورزش تیرو کمان گفت: برای افزایش موفقیت های تیروکمان با مشورت دوستان و کارشناسان این حوزه برنامه های توسعه ای این فدراسیون را دنبال خواهیم کرد .
وی استقرار آرامش در جامعه تیراندازی با کمان ایران را یکی از اساسی ترین اهداف خود برای فدراسیون بیان کرد و افزود: در برنامه ریزی ها پس از ایجاد آرامش به دنبال افزایش حس اطمینان میان خانواده بزرگ تیراندازی با کمان هستم.
رئیس جدید فدراسیون تیروکمان تصریح کرد: معمولا شاهد پیگیری های رسانه ها در مورد نتایج انتخابات هستیم که این موضوع را می توان به نمک انتخابات تعبیر کرد وگرنه سلامت انتخابات بر کسی پوشیده نیست زیرا اعضای مجمع و نماینده حراست و بازرسی کل کشور بر روند انتخابات نظارت دارند.
وی در پایان تاکید کرد : این اطمینان را می دهم که هر فرد کارامدی برای تیر وکمان ، قطعا در بخش های مختلف فدراسیون مورد استفاده قرار خواهند گرفت .

http://www.javanannews.ir/fa/News/31526/رئیس-جدید-فدراسیون-تیر-اندازی-با-کمان--برنامه-فدراسیون-را-با-مشورت-کارشناسان-ورزشی-اجرایی-خواهیم-کرد
بستن   چاپ