آریا جوان
اظهار نظر رئیس پیشین فدراسیون تیراندازی با کمان در خصوص انتخاب رئیس جدید این فدراسیون
چهارشنبه 19 ارديبهشت 1397 - 13:59:42
جوانان نیوز - رئیس پیشین فدراسیون تیراندازی با کمان، توانمندی علمی و سابقه مدیریتی غلامرضا شعبانی بهار را عاملی برای جذب اعتماد مجمع بیان کرد و گفت: تیراندازی با کمان روزهایی بسیار روشن را درآینده ایی نزدیک تجربه خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان: رئیس پیشین فدراسیون تیراندازی با کمان، توانمندی علمی و سابقه مدیریتی غلامرضا شعبانی بهار را عاملی برای جذب اعتماد مجمع بیان کرد و گفت: تیراندازی با کمان روزهایی بسیار روشن را درآینده ایی نزدیک تجربه خواهد کرد.
محمدعلی شجاعی با بیان اینکه برای برگزاری انتخاباتی سالم و آزاد تلاش بسیاری شده است گفت: از زمان آغاز ثبت نام و تا به امروز وزارت ورزش و جوانان با تمام ظرفیت های خود از فدراسیون حمایت کرد.
وی کمک های وزیر ورزش و جوانان را برای برگزاری انتخاباتی متکی به رای حقیقی اعضا را ارزنده بر شمرد و گفت: همه شرکت کنندگان در این دوره از انتخابات افرادی توانمند هستند. سایر کاندیداها نیز میتوانند به یاری دکتر شعبانی بهار شتافته و برای اعتلای همه جانبه این رشته کوشا باشند.
رئیس پیشین فدراسیون با بیان اینکه تیراندازی با کمان در ایران مسیر خود را به شکل صحیح پیدا کرده است و از دوره قبلی بازی های آسیایی در اینچئون در زمره ورزش های مدال آور قرار گرفته است گفت: نشانه های زیادی نظیر موفقیت ملی پوشان ما در آمریکا وجود دارد که ثابت می کند این رشته در ایران رشد چشمگیری داشته است .
محمدعلی شجاعی در پایان با بیان اینکه مردم ایران به زودی شاهد موفقیت های بسیار درخشان تری در عرصه تیراندازی با کمان خواهند بود گفت: در دوره تصدی ریاست فدراسیون از تمام ظرفیت ها و منابع برای توسعه این رشته در دو بخش همگانی و قهرمانی استفاده کردم و اکنون امیدوارم رئیس جدید منشا ایجاد تحولات و موفقیت های بیشتری و خدماتی ارزنده ترباشد.

http://www.javanannews.ir/fa/News/31565/اظهار-نظر-رئیس-پیشین-فدراسیون--تیراندازی--با-کمان-در-خصوص-انتخاب-رئیس-جدید-این-فدراسیون
بستن   چاپ