آریا جوان
گردهمایی مشترک معاونین و مدیران کل استانی وزارت ورزش و جوانان - مازندران
کریمی: مدیران کل استانها از پذیرش پروژه‌های دارای اشکال اجتناب کنند/ وزیر ورزش و جوانان هیچ پروژه دارای اشکال را افتتاح نمی کند
چهارشنبه 19 ارديبهشت 1397 - 15:56:28
جوانان نیوز - مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور گفت: دکتر سلطانی‌فر به هیچ عنوان به دنبال افتتاح پروژه‌های دارای اشکال نیست و اگر پروژه‌ای کوچکترین اشکالی داشته باشد، یا ناتمام باشد، از افتتاح آن صرف نظر خواهیم کرد.


به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان ، حسن کریمی مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی در گردهمایی مدیران کل ورزش و جوانان استان ها که در شهرستان ساری استان مازندران در حال برگزاری است، با اشاره به پروژه‌های ورزشی در استان‌ها گفت: درآمد پروژه‌های ورزشی هر استانی در همان استان هزینه خواهد شد .
کریمی تاکید کرد: تمامی پروژه‌های ورزشی استان ها با هماهنگی استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان استان و با تصویب وزارت ورزش و جوانان عملیاتی می‌شود .
مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی در همین بخش از سخنان خود پیرامون روند احداث پروژه ها ورزشی در استانها سخنانی مطرح‌کرد و افزود: مدیران کل ورزش و جوانان استانها و استانداران، پروژه‌های ورزشی هر استان را پس از بررسی به تایید وزارت ورزش و جوانان می‌رسانند، تا عملیات برای اجرایی شدن آن آغاز شود .
حسن کریمی هدف تشکیلات متبوع خود را «اتمام پروژه های نیمه تمام ورزشی و کمک به توسعه ورزش استان‌ها» عنوان کرد .
مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی با اشاره به حضور چهار ماهه اش در این حوزه افزود: در بدو ورود با مشکلاتی مواجه بودیم که با تلاش همکارانمان توانستیم برخی از آن کاستی‌ها را رفع کنیم .
کریمی خطاب به مدیران کل استانها تاکید کرد که مدیران کل هر استان از پذیرش پروژه‌های دارای اشکال شدیداً اجتناب کنند .
وی با اشاره به موضوع با اهمیت اعتمادسازی در بین مدیران افزود: به هیچ عنوان زمین و سند پروژه های مورد نظر در اختیار ما قرار نخواهد گرفت و تنها برای دستگاه ورزش هر منطقه خواهد بود .
کریمی با اشاره به مشاوره فکری و فنی حوزه مورد نظر خود برای متقاضیان تاکید کرد: بررسی منطقی اشکالاتِ پروژه‌ها به کاهش آسیب‌ها منجر خواهد شد .

http://www.javanannews.ir/fa/News/31569/کریمی--مدیران-کل-استانها-از-پذیرش-پروژه‌های-دارای-اشکال-اجتناب-کنند--وزیر--ورزش--و--جوانان--هیچ-پروژه-دارای-اشکال-را-افتتاح-نمی-کند
بستن   چاپ