آریا جوان
در حاشیه برگزاری سی و چهارمین دوره رقابت های اسنوکر آسیا:
رئیس فدراسیون جهانی ورزشهای بیلیاردی وارد تبریز شد
شنبه 22 ارديبهشت 1397 - 10:07:36
جوانان نیوز - شامگاه امروز (پنج شنبه) مبارک الخیارین رئیس فدراسیون جهانی ورزشهای بیلیاردی با استقبال اسکندری رئیس فدراسیون بیلیارد، بولینگ و بولس کشور و ستوده نژاد معاون ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان وارد فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز شد.

شامگاه امروز (پنج شنبه) مبارک الخیارین رئیس فدراسیون جهانی ورزشهای بیلیاردی با استقبال اسکندری رئیس فدراسیون بیلیارد، بولینگ و بولس کشور و ستوده نژاد معاون ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان وارد فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز شد.
در طی این استقبال مبارک الخیارین از برگزاری سی و چهارمین دوره رقابت های اسنوکر آسیا در سطح عالی و با شکوه ابراز رضایت و خشنودی کرد و از میزبانی عالی و بی عیب و نقص اداره کل ورزش و جوانان استان از این مسابقات تقدیر و تشکر کرد.
ستوده نژاد معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان نیز ضمن استقبال از ریاست فدراسیون جهانی بازیهای بیلیاری، تبریز را آماده میزبانی از رقابت هایی در سطح بالاتر و جهانی دانست و گفت: استان آذربایجانشرقی با توجه به سبقه تاریخی خود در فرهنگ ، هنر ، تاریخ و تمدن علی الخصوص میزبانی رویدادهای بزرگ ورزشی ظرفیت برگزاری مسابقات جهانی را دارد و آماده برگزاری مسابقات جهانی بیلیارد است.
در این مراسم دبیر فدراسیون بیلیارد کشور و شعاری رئیس هیات بیلیارد، بولینگ و بولس استان نیز حضور داشتند.

http://www.javanannews.ir/fa/News/31614/رئیس-فدراسیون-جهانی-ورزشهای-بیلیاردی-وارد-تبریز-شد
بستن   چاپ