آریا جوان
محمد مهدی تندگویان:
یکی از بزرگترین سرمایه های موجود در کشور جوانان هستند
شنبه 22 ارديبهشت 1397 - 13:44:20
جوانان نیوز - جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان اردبیل با حضور معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، محمد مهدی تندگویان ، معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان اردبیل گفت:امسال هفته جوان بسیار پر رونق برگزار شد و خوشحالم که توانستم در بسیاری از مراسم ها در بین جوانان حضور داشته باشم.
تندگویان گفت:یکی از بزرگترین سرمایه هایی که در کشور ما وجود دارد جوانان هستند ، اگر جوانان نبودند امروز ایرانی وجود نداشت، وقتی دوران جنگ را مرور میکنیم شاهد هستیم که جوانان بودند که توانستند خالصانه در برابر دنیا بایستند و پیروز شوند، کاملا مشخص است که ان روزی که جوانان را جدی نگیریم شکست خورده ایم.
او در ادامه گفت:جلسات ستاد ساماندهی جوانان مربوط به وزارت ورزش و جوانان نیست بلکه مربوط به یک چهارم جمعیت این کشور است،بحث جوانان مربوط به کل استان است ، مگر خانه ای وجود دارد که در آن جوان نباشد بنابراین بحث جوانان مربوط به کل استان است .
تندگویان ادامه داد:جلسات ستاد ساماندهی به تنهایی دردی را دوا نمیکند ، ما باید به سمت مصوبات عملیاتی برویم که در این راستا سامانه ای هم طراحی شده است .
او گفت:در ابتدای دولت یازدهم تعداد تشکل های حوزه جوانان زیر صد تشکل بود اما امروز نزدیک به ٢٠٠٠ تشکل داریم و همچنین متعهد هستیم تا اخر دولت تعداد تشکل های حوزه جوانان را به ٦٠٠٠ برسانیم .
معاون ساماندهی انور جوانان گفت:دولت به نحوه های مختلف حامی تشکل های حوانان است ، امروز میتوانیم مصوب کنیم که دستگاه های اجرایی استان موظف هستند تا کارهای خود را با برون سپاری به تشکل های جوانان واگذار کنند.
تندگویان ادامه داد: شبکه تشکل های گردشگری بومگردی از هفته گذشته به صورت جدی اغاز شد و ما میتوانیم از این ظرفیت در استان اردبیل نیز استفاده کنیم.
او گفت:مدیران در اول انقلاب با سنین پایین در حایگاه مدیریت قرار گرفتند و عملکرد بسیار درخشانی نیز داشتند ، امروز هم باید مدیریت را به جوانان بسپاریم و از مدیران قدیمی هم به عنوان مشاور در کنار انها استفاده کنیم .
تندگویان در ادامه جلسه خطاب به استاندار اردبیل گفت:من از اقای استاندار میخواهم ظرف مدت کوتاهی شاهد یک مدیر جوان در هر دستکاه احرایی در استان باشیم .
تندگویان ادامه داد:در خواست دارم تا شهرداری استان بیلبورد های تبلیغات را در اختیار جوانان قرار دهند تا انها بتوانند فعالیت خود را تبلیغ کنند.
معاون ساماندهی جوانان در پایان گفت:با افتخار باید بگویم در اتفاقات دی ماه حتی یک نفر از جوانان عضو در تشکل ها دستگیر نشدند یعنی جوانان ما میدانند که راه درست به اغتشاش منجر نمی شود.

http://www.javanannews.ir/fa/News/31636/یکی-از-بزرگترین-سرمایه-های-موجود-در-کشور-جوانان-هستند
بستن   چاپ