آریا جوان
مدیرکل ساماندهی امور جوانان
حوزه جوانان نیاز به هم افزایی و همکاری نظامند نهادها دارد
شنبه 22 ارديبهشت 1397 - 15:55:17
جوانان نیوز - ستادهای ساماندهی در استانها مغز متفکر و موتور محرک حوزه جوانان در هر استان محسوب می شوند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان امید محدث، مدیر کل ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در جلسه ستاد ساماندهی جوانان استان اردبیل گفت:ستادهای ساماندهی در استانها مغز متفکر و موتور محرک حوزه جوانان در هر استان محسوب می شوند. حوزه جوانان ذاتا حوزه ای است که نیاز به هم افزایی و همکاری نظامند دستگاه دارد. حدود ٢٥ دستگاه در ستادهای ساماندهی عضو هستند تا موازی کاری بین دستگاه ها در حوزه جوانان صورت نگیرد و تقسیم وظایف شفاف برای هر دستگاه تبیین شود.
محدث ادامه داد:دستگاه های عضو ستاد ساماندهی و کمیته های تخصصی ذیل ستاد ساماندهی استان موظف هستند با شناخت دقیق مسائل و آسیب ها خوراک فکری و مبنای مصوبات ستاد ساماندهی استان برای حوزه جوانان را تهیه کنند، در استان هایی که جلسات ستاد ساماندهی جوانان منظم برگزار شده شاهد ان بودیم که با هماهنگی دستگاه ها معضلات اجتماعی کاهش پیدا کرده است .
مدیر ساماندهی امور جوانان گفت:استان اردبیل از نظر اماری در جلسات ستاد ساماندهی اوضاع مطلوبی ندارد و ما امیدواریم از این پس جلسات منظم تر و در شان استان اردبیل برگزار شود.
او در پایان گفت:گزارشی از عملکرد دستگاه های مختلف در ستاد ساماندهی تهیه میشود و به وزارت مربوطه و نهاد ریاست جمهوری ارسال میشود.

http://www.javanannews.ir/fa/News/31639/حوزه--جوانان--نیاز-به-هم-افزایی-و-همکاری-نظامند-نهادها-دارد
بستن   چاپ