آریا جوان
حضور رییس و اعضای مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی در خبرگزاری برنا
تاکید مازیار ناظمی به بهره گیری از فرصت های رسانه ای برای اطلاع رسانی به مردم و جامعه ورزش
شنبه 22 ارديبهشت 1397 - 16:20:19
جوانان نیوز - مازیار ناظمی رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان به اتفاق همکاران خود در بخش های مختلف به مناسبت هفته روابط عمومی با حضور در خبرگزاری برنا با محمد مبین مدیرعامل خبرگزاری دیدار و گفتگو کردند و از بخش ها و سرویس های این خبرگزاری هم بازدید به عمل آوردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان ،در این دیدار که صبح امروز برگزار شد،مازیار ناظمی رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی ،اهمیت نشر اطلاعات در عرصه ورزش و امور جوانان را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: در جامعه کنونی که فضای مجازی رشد و گسترش غیرقابل مهاری دارد اهمیت اطلاع رسانی در وزارت ورزش و جوانان که از مخاطبان گسترده ای برخوردار است بیش از گذشته ضرورت می یابد بطوریکه باید با استفاده از متدهای روز فضای واقعی ورزش را برای مردم ترسیم کرد.
ناظمی با بیان اینکه آموزش در روابط عمومی نوین نقش ارزنده ای دارد به برگزاری دوره های مختلف که پیرامون اطلاع رسانی در این مرکز برگزار شده اشاره کرد و خاطر نشان ساخت: وزارت ورزش و جوانان با عنایت به رشد تکنولوژی و ارتباطات چند رسانه ای دوران بسیار خاصی را در عرصه رسانه سپری می کند و تا کنون چنین حجم گسترده ای از تولید محتوا با توجه به اهمیت بهره گیری از فرصتهای متعدد رسانه ای از جمله خبرگزاری، پایگاه خبری و کانال های اطلاع رسانی سابقه نداشته است.
رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان با اشاره به فعالیت های گسترده خبرگزاری برنا در عرصه های مختلف از جمله ورزش و امور جوانان از مدیرعامل و خبرنگاران و کارکنان این خبرگزاری که در عرصه تولید فیلم و محتوای تصویری هم گام های بلندی برداشته اند به نیکی یاد کرد.

http://www.javanannews.ir/fa/News/31641/تاکید-مازیار-ناظمی--به-بهره-گیری-از-فرصت-های-رسانه-ای-برای-اطلاع-رسانی-به-مردم-و-جامعه--ورزش
بستن   چاپ