آریا جوان
وزیر ورزش جوانان قهرمانی تیم ملی دختران فوتسال ایران را تبریک گفت
شنبه 22 ارديبهشت 1397 - 17:41:36
جوانان نیوز - دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان با صدور پیامی قهرمانی تیم ملی فوتسال بانوان در جام ملت های آسیا را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان ، متن پیام به این شرح است :
نشان عزت و عظمت ایران اسلامی در هویت بخشی به بانوان این سرزمین در افتخارآفرینی تیم ملی فوتسال بانوان ایران به منصه ظهور رسید .
آنچه در رقابتهای فوتسال بانوان جام ملتهای آسیا از تیم ملی ایران در عرصه بین الملل به اثبات رسید و جامعه جهانی را وادار به تحسین کرد ، شایستگی بانوان ی است که با تکیه بر فرهنگ و تمدن غنی ایران ی آمیخته با آموزه های دینی ، افتخاری بزرگ برای کشور به ارمغان آوردند و طلایه دار عزت و اقتدار بانوان ایران ی شدند.
قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران که با افتخار بزرگ راهیابی به المپیک جوانان 2018 نیز همراه شد نشانی از بالندگی جامعه ایران ی و بانوان و زنان ایران اسلامی است که در فضای همراه با امنیت و آرامش؛ آزادانه در فعالیت های اجتماعی مشارکت دارند و فرصت ابراز توانمندی های خود را در عرصه بین المللی ورزشی نیز می یابند و این مهم ، سندی تاریخی از بزرگی کشوری است که جوانان و بانوان آن به عنوان سرمایه اجتماعی همواره در میدان عمل پاسخ قاطعانه ای به یاوه گویی های دشمنان و بد عهدان داده اند.
این قهرمانی مقتدرانه همراه با بازتاب اجتماعی و فرهنگی مثبت در دنیا باعث خشنودی ملت شریف ایران شد و شایسته تقدیر و تشویق است.
به تک تک دختران ملی پوش فوتسال ایران ، مربیان آنها که در مسیرآمادگی از ابتدا تا کنون نقش غیر قابل انکاری داشتند و خانواده های این عزیزان و مسئولان فدراسیون فوتبال و جامعه بزرگ ورزش کشور تبریک می گویم.

http://www.javanannews.ir/fa/News/31644/وزیر-ورزش--جوانان--قهرمانی-تیم-ملی-دختران-فوتسال--ایران--را-تبریک-گفت
بستن   چاپ