آریا جوان
ذوالقدر با تبریک قهرمانی تیم فوتسال بانوان در مسابقات آسیایی:
فراکسیون زنان مجلس از حضور زنان ایرانی در عرصه‌های بین‌المللی و رقابت‌های ورزشی حمایت می‌کند
شنبه 22 ارديبهشت 1397 - 18:45:20
جوانان نیوز - عضو هیات رئیسه فراکسیون زنان در مجلس با تبریک قهرمانی تیم فوتسال بانوان در مسابقات آسیایی، گفت: فراکسیون زنان مجلس از حضور زنان ایرانی در عرصه‌های بین‌المللی و رقابت‌های ورزشی حمایت می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، سیده فاطمه ذوالقدر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با تبریک قهرمانی تیم فوتسال بانوان در مسابقات آسیایی، گفت: علیرغم تمام محدودیتهای موجود در حوزه ورزش زنان این تیم توانست با بازی خوب خود به این جایگاه والا دست یابد.
نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این پیروزی نشان از قدرت نمایی بانوان ایران در رقابت‌های بین المللی دارد، افزود: ارتقا و رشد ورزش زنان به حمایت و کمک بیشتری در این زمینه نیاز دارد؛ این تیم هنوز در اول راه قرار دارد و باید با حمایت‌هایی که از سوی وزارت ورزش و جوانان صورت می‌گیرد بتوان زمینه‌های حضور درخشان‌تر این عزیزان در عرصه‌های بین‌المللی را فراهم کرد.
عضو هیات رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس در ادامه خاطرنشان کرد: فراکسیون زنان نیز از حضور زنان در عرصه‌های بین‌المللی و رقابت‌های ورزشی حمایت می‌کند، امیدواریم شاهد حضور بیشتر و درخشان‌تر بانوان کشور در عرصه بین‌المللی باشیم.
عضو هیات رئیسه فراکسیون زنان در مجلس شورای اسلامی در پایان افزود: باید حمایت‌های بیشتری از بانون صورت گیرد تا بتوانند با تمرینات کافی در سطح جهانی بدرخشند./

http://www.javanannews.ir/fa/News/31650/فراکسیون-زنان-مجلس-از-حضور-زنان-ایرانی-در-عرصه‌های-بین‌المللی-و-رقابت‌های-ورزشی-حمایت-می‌کند
بستن   چاپ