آریا جوان
محمد مهدی تندگویان:
جوانان با وجود همه مشکلات توانسته اند از پس کارها برآیند
شنبه 22 ارديبهشت 1397 - 23:46:39
جوانان نیوز - آیین تجلیل از جوانان برتر استان اردبیل با حضور معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

محمدمهدی تندگویان ، معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در آیین تجلیل از جوانان برتر استان اردبیل گفت : امید ما به همین سفرهایی است که به استان ها می آییم ، وقتی به استان های می آیم میبینم جوانان با این سختی هایی که دارند توانسته اند از پس همه کار بر بیایند بسیار امیدوار می شوم .
تندگویان ادامه داد:ما در سراسر کشور تشکل های خوبی داریم که در بخش های مختلف در حال فعالیت هستند به عنوان مثال تشکلی در لرستان داریم که در حوزه نجوم در سطح بین الملل فعالیت می کنند.
معاون ساماندهی امور جوانان گفت:مردم به جوانان اعتماد دارند، در شوراهای شهر سراسر کشور حدود ١٠٠٠ جوان توسط مردم انتخاب شدند ، در مجلس برای اولین بار حدود ٥٠ جوان را مردم انتخاب کردند و امروز هم نوبت دولت است تا اعتمادش به جوانان را نشان دهد،ولی دولت نمیتواند یک چهارم جمعیت کشور را مستخدم خود کند ، ما پیشنهادی دادیم که جوانان در حوزه های مختلف تشکل تاسیس کنند و با حمایت دولت فعالیت کنند.
او ادامه داد:دولت این تشکل هارا از مالیات معاف کرده است و در در حوزه بیمه تسهیلاتی رابرای انان در نظر گرفته است . مشاهده میکنیم که به عنوان مثال در حوزه استارتاپ ها جوانان چقدر توانسته اند موفق باشند.
تندگویان در پایان گفت:امروز حدود ٢٠٠٠ سمن داریم که سعی میکنیم تا پایان دولت ان را به ٦٠٠٠ سمن برسانیم، با سیاه نمایی و اینکه بگوییم در حوزه حوانان اینده ای نداریم کاملا مخالفم و معتقدم به زودی دولت با حوانان پای میز مذاکره خواهد نشست تا بتواند مشکلات را حل کند. من اینده جوانان را بسیار روشن میدانم چون جوانان راه خودشان را پیدارده امد و در مسیر درست قرار گرفته اند.

http://www.javanannews.ir/fa/News/31657/جوانان-با-وجود-همه-مشکلات-توانسته-اند-از-پس-کارها-برآیند
بستن   چاپ